וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורת'י: "זה השפל הגדול בתולדות הלייקרס". לברון: "רק רוצה כוס יין ולישון"

אגדות העבר של המועדון קוטלות אחרי ההפסד המביך לפורטלנד: "לברון ודייויס נכנעו לשחקני מתנ"סים". ג'יימס מודה שהקבוצה "נמצאת בערפל", ופרנק ווגל רומז: לא רוצה את ווסטברוק

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

העונה המאכזבת של הלייקרס הגיעה הבוקר (חמישי) לנקודת שפל, עם הפסד 107:105 לפורטלנד שהופיעה למשחק בסגל טלאים. הבלייזרס חסרו את דמיאן לילארד, וללא סי ג'יי מקולום, נורמן פאוול ורוברט קובינגטון שהועברו בטריידים, הופיעו עם סגל קצר, אלמוני וזול - בטח לא כזה שאמור לתת פייט לכוכבי על כמו לברון ג'יימס ואנתוני דייויס.

אבל הלייקרס הגיעו למשחק ממילא במצב רוח מדוכדך ומתוח, אחרי שראסל ווסטברוק קיבל מנוחה בעיתוי מחשיד (למרות שהתלונן על כאבי גב), יום לפני הטרייד דדליין ויומיים אחרי ששוב סופסל במאני טיים ומתח ביקורת מרומזת על המאמן פרנק ווגל. הפעם ווסטברוק לא היה היחיד שעשה נזק. אנתוני דייויס שסיים את המשחק עם 17 נקודות, 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-5 חסימות, כלל לא זרק לסל ברבע האחרון ופספס ריבאונד מכריע שהלך לידיים של יוסוף נורקיץ', וגם לברון ג'יימס נראה מעט מבולבל בדקות האחרונות, שמבחינת הלייקרס היו קומדיה של טעויות.

במחזה לא אופייני לקבוצה בהנהגתו של לברון ג'יימס, הלייקרס "שכחו" לעשות עבירה בפיגור של 3 נקודות כשנותרו פחות מ-20 שניות על השעון, ומשחק ההגנה המפוזר איפשר לבלייזרס להכריע את המשחק, כשלברון קולע בשניית הסיום שלשה שרק מקזזת את ההפרש לשתי נקודות. זה היה ההפסד ה-30 של הלייקרס העונה לעומת 26 ניצחונות, והם מדורגים במקום התשיעי בלבד במערב, כרגע מחוץ לפלייאוף.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Steph Chambers, GettyImages
מחזה לא אופייני. לברון/GettyImages, Steph Chambers

"ברור שזה הפסד קשה, האיבודים שלנו עלו לנו ביוקר, זה הרג אותנו. בכל פעם שאיבדנו את הכדור - רוב הפעמים זה קרה בגללי - הם הענישו אותנו מהר, והירידה להגנה אצלנו לא הייתה קיימת. לא ככה משחקים כדורסל מנצח", אמר לברון המתוסכל.

ג'יימס מודה שחוסר הוודאות בנוגע לקבוצה לקראת הטרייד דדליין מקשה על השחקנים. "ברור שיש משהו שמכביד עלינו, שכולנו מנסים להתגבר עליו. זה מרגיש כאילו אנחנו נמצאים בתוך ערפל, כל האוויר מלא בערפל וכולנו מנסים להתבונן ולראות מה קורה בצד השני שלו", הוא אומר. "אם משהו ישתנה בסגל בימים הקרובים, נצטרך להתאים את עצמנו, אבל כרגע אני פשוט מאוד עייף. כל מה שבא לי זה לשתות כוס יין וללכת לישון, כדי שמחר אקום ליום חדש".

עוד בוואלה!

עוד מבוכה ללייקרס, יוטה עצרה את הרצף של גולדן סטייט, טורונטו לוהטת

לכתבה המלאה
אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס. Steph Chambers, GettyImages
רבע אחרון נרפה. דייויס/GettyImages, Steph Chambers

בלייקרס עסוקים גם בעתידו של ראסל ווסטברוק, ולברון מודה שגם הוא לא יודע האם הרכז הדועך יישאר בקבוצה אחרי הדדליין. "אני שונא את העובדה שאנחנו לא מצליחים לגרום לו להרגיש את מה שהוא בא לכאן בשבילו. ראס רצה להוכיח שהוא יכול להיות חלק מקבוצה שרצה לאליפות, שהוא יכול להיות חלק מקבוצה מנצחת, ובינתיים זה לא עובד. אני מצטער בשבילו", אמר.

פרנק ווגל, מצידו, המשיך להפגין מעט מאוד אמפתיה כלפי ווסטברוק, וכשנשאל על האפשרות שהוא יועבר בטרייד השיב: "נעשה כל דבר שיעזור לנו לשפר את הקבוצה".

ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס. Steph Chambers, GettyImages
בינתיים הוא עוד מחייך. ווסטברוק/GettyImages, Steph Chambers

כך או כך, שחקני העבר והפרשנים לא מתכוונים לעבור על ההפסד הזה לסדר היום. מג'יק ג'ונסון צייץ בסיום: "נשארתי ללא מילים בעקבות ההפסד הזה. אין מילים שיתארו את התחושות שאני מרגיש", וג'יימס וורת'י היה נחרץ יותר כשאמר: "זו נקודת השפל שראיתי מהלייקרס לאורך השנים. אין לי מילים, כי כבר אמרנו הכל. פורטלנד אמנם קבוצה מקצוענית, אבל היום רוב הסגל שלה הורכב משחקנים של מתנ"סים, וזה רק מוכיח עד כמה הלייקרס לא מחוברת, יש וירוס בעייתי מאוד שמסתובב בקבוצה הזאת, ואני לא יודע מה התרופה לזה, אבל חייבים לנסות. הלייקרס הפסידו בכל מה שקשור למאמץ והשקעה על המגרש, וזה מראה שיש לקבוצה בעיות עמוקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully