וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת החורף: ברני סולוש במקום השישי בסקי אלפיני משולב

10.2.2022 / 8:30

הגולש השווה את הישג השיא של ישראל כשהגיע שני במקצה הסלאלום, עצר את השעון אחרי 2:33.18 ולא היה רחוק מהפודיום. מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: "הישג יוצא דופן"

יום נוסף של משחקים באולימפיאדת החורף בבייג'ינג יצא לדרך, ומבין ששת הישראלים עלה על המסלול ברני סולוש, גולש הסקי האלפיני בן ה-23 שלא היה רחוק ממדליה היסטורית ולמעשה השווה את הישג השיא של ישראל במשחקי החורף כשסיים במקום השישי בתחרות המשולבת.

ברנבש סולוש. Alexis Boichard/Agence Zoom, GettyImages
במקום השישי בתחרות המשולבת. ברני סולוש/GettyImages, Alexis Boichard/Agence Zoom

יממה אחרי שאחותו נועה סולוש סיימה במקום ה-41 בסלאלום ואחרי שהוא סיים במקום ה-30 בתחרויות גלישה במורד ובסופר G, הבוקר (חמישי) ברני סולוש התחרה בסקי אלפיני משולב, תחילה בגלישה במדרון ולאחר מכן בסלאלום.

הגלישה במדרון הוא סיים במקום ה-11 בזמן של 1:54.04 דקות ובסלאלום הצטיין, סיים במקום השני עם זמן של 48.14 ובסך הכל עצר את השעון אחרי 2:33.18 דקות, תוצאה שהציבה אותו שנייה ו-75 מאיות מהמקום הראשון ובמקום השישי בסך הכל.

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל אמר על ההישג: "זה הישג יוצא דופן בכל מובן ומכל זווית. מדובר בתחרות המשלבת כישורים מקצועיים מגוונים מאד. הסקי האלפיני נחשב לספורט הפופולרי ביותר במשחקי החורף האולימפיים וסולוש מוכיח יכולת גבוהה במשך כל התחרות. לפניו שתי תחרויות נוספות. גם ברני וגם אחותו נועה סולוש הם ספורטאים צעירים מבטיחים לקראת משחקי החורף האולימפיים הבאים, באיטליה ב-2026. ברכות לאביהם ומנהלם המקצועי פטר סולוש המלווה אותם מגיל צעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully