וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקנים: "אעמוד בלחץ. חשוב להחזיר את אמון הקהל"

10.2.2022 / 6:10

על רקע התקופה הפחות טובה ומחאות האוהדים, מאמן הפועל באר שבע ניסה להחדיר ביטחון בשחקנים: "אף אחד לא יכול לקחת מאיתנו את מה שעשינו העונה". מערך שלושת הבלמים עשוי לחזור מול מ.ס. אשדוד (שבת, 17:30, ספורט3), מיכה ואלחמיד אמורים לפתוח

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

רוני לוי ערך אתמול (רביעי) אסיפה לשחקני הפועל באר שבע במהלכה דיבר גם על כל מה שקורה סביב הקבוצה ואוהדיה. "אני חזק ואעמוד בלחץ, אבל חשוב שנגרום לקהל להיות איתנו שוב. צריך להשיב את האמון שלהם בנו", אמר לוי לשחקניו.

המאמן בא לאסיפה בגישה חיובית וניסה לחזק את השחקנים אחרי ההפסד למכבי נתניה בשבת באיצטדיון טרנר. "אני מעריך מאוד מה שעשינו עד כה. אני חושב שעשינו העונה דברים יפים מאוד ואי אפשר לקחת מהקבוצה מה שהיא עושה כל העונה".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עדיין מאמין. רוני לוי/ברני ארדוב

לוי הבהיר לשחקנים שהם יכולים לשנות את התפיסה שלו באשר לכל אחד מהם רק דרך האימונים והמשחקים. כזכור, בשבת תחסר הפועל באר שבע במשחק החוץ באשדוד את המוצהבים רמזי ספורי ורותם חטואל. דור מיכה אמור לפתוח במקום ספורי.

לוי שוקל לחזור בשבת למערך שלושת הבלמים שהצליח בחלק גדול של העונה. חאתם עבד אלחמיד ישוב מהיעדרות עקב צהובים והוא אמור לפתוח בהרכב. לוי שוקל לפתוח עם שני חלוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully