וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: שחקן הכדורסל דניאל ששון נפטר בגיל 28

10.2.2022 / 13:35

עשרה חודשים אחרי שעבר תאונת דרכים בעת שהיה שחקנה של גלבוע/גליל הלך ששון לעולמו. לאחרונה הועבר מבית לוינשטיין לביתו. במנהלת ספדו: "היה אהוב על כל חבריו בזכות ליבו הרחב והחיוך שלא ירד מפניו"

שחקן הכדורסל דניאל ששון נפטר אמש (רביעי) בגיל 28, פחות משנה אחרי תאונת הדרכים הקטלנית שעבר. ששון הועבר מבית לוינשטיין בשבוע שעבר אחרי תקופה ארוכה בה עבר שיקום במקום, ואמש הלך לעולמו. במנהלת הליגה ספדו לו: "דניאל היה אהוב על ידי כל חבריו לקבוצות בזכות ליבו הרחב והחיוך שלא ירד מפניו. משחקי הערב בליגה ייפתחו בדקה של מחיאות כפיים לזכרו.מנהלת הליגה, הקבוצות וכל שחקני וצוותי קבוצות הליגה משתתפים בצער המשפחה והחברים. יהי זכרו ברוך".

מקבוצתו נמסר: "מועדון גלבוע גליל מרכין את ראשו עם היוודע על מותו של עלם החמודות דניאל ששון, שחקנה לשעבר של גלבוע גליל". תרצה אוחיון בעלי הקבוצה: "תנחומי הכנים למשפחת ששון ושלא תדעו עוד צער".

שחקן הפועל גלבוע/גליל דניאל ששון. אתר מנהלת הליגה, אתר רשמי
שחקן הפועל גלבוע/גליל דניאל ששון/אתר רשמי, אתר מנהלת הליגה

ששון עבר בערב יום העצמאות האחרון תאונת דרכים בשעה שנסע על אופניו ביציאה מגן נר, שם התגורר בעת שהיה חלק מהסגל של גלבוע/גליל. הוא סבל מפגיעה בראשו ובמשך תקופה ארוכה שהה בבית החולים רמב"ם עד שהועבר לבית לוינשטיין.

ששון גדל במחלקת הנוער של מכבי רמת גן ובאקדמיה של איגוד הכדורסל. הוא החל את הקריירה במכבי אשדוד בליגת העל, ירד ללאומית לאליצור רמלה והמשיך למספר עונות בליגה הארצית שם שיחק ברמלה, הפועל חבל אילות והפועל נען/גזר לפני שחזר לליגת העל במדי הפועל תל אביב בשנת 2018. אחרי עונה אחת עבר להפועל חולון ומשם לגלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully