וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הספורטאית הכי יפה באולימפיאדת החורף" מסבירה מה המוטיבציה האמיתית שלה

יוליה קנאקינה הרוסייה, שמתחרה בבייג'ינג בתחרות המזחלות, מספרת שבעבר היופי שלה גרם ליריבותיה לקנא ולפקפק ביכולתה, ומסבירה למה תמשיך להצטלם בצורה חושפנית: "אני גאה בגוף שלי"

אליסה שמידט, מתוך חשבון האינסטגרם שלה/INSTGRAM/alicasmd

יוליה קנאקינה הרוסייה עומדת להתחרות השבוע לראשונה בחייה באולימפיאדת החורף, ואחרי שהוכתרה במולדתה כ"ספורטאית הכי יפה במשחקים האולימפיים", היא טוענת שההגדרה החד מימדית הזאת היא אחד הדברים שמניעים אותה ומעניקים לה מוטיבציה. קנאקינה, שמשתתפת בתחרות המזחלות, היא אלופת העולם לנוער, והשנה כבר הייתה על הפודיום בשתי תחרויות מרכזיות ובגביע העולמי סיימה חמישית.

בעבר היא עבדה בדוגמנות ועשתה מספר קמפיינים לחברות מסחריות, כשהיא זוכה להצלחה שלא מאפיינת ספורטאים מענפי חורף (מלבד למחליקים על הקרח) ונהנית מ-90 אלף כוקבים באינסטגרם. "אנחנו מתכוננים כבר הררבה זמן למשחקים האולימפיים, הרבה עבודה נעשתה", היא אמרה, "אני חייבת לשמור על כושר, להישאר מוכנה פיזית ומנטאלית".

בעבר סיפרה שהיחס אליה כאל "ספורטאית יפהפייה" היה מפריע לה, ורק הגביר לה את הרצון לנצח, מול יריבות שזלזלו בה וקינאו בה. היא הייתה רקדנית בלט כילדה, אבל העדיפה לעבור לספורט, שדורש לא מעט מאמץ פיזי וריכוז, עם המזחלות שדהרות במהירות עצומה. "אני אוהבת את הגוף שלי, ואם תמונה היא לא גסה, למה שלא אחלוק אותה עם העולם?", אמרה, "אני אוהבת להצטלם, אני מעריצה את הנשים שמראות את הגוף שלהן".

כעת היא מתכוננת לתחרות, ואומרת: "אנשים אומרים לי, 'יוליה, הדבר הכי חשוב זה לנצח'. אני לא צריכה שתגידו לי את זה. אני יודעת. אני פשוט אומרת לעצמי, 'תיהני, תעשי את העובדה שלך, תגלשי בצורה חלקה, אל תעשי תנועות חדות, ואז תצליחי'. כולנו באים לאולימפיאדה במטרה אחת, לנצח. כל הקטע של 'העיקר ההשתתפות' לא מעניין אותי. כולם רוצים להיות על הפודיום, וגם אני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully