וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדד למזרח: התחנה החדשה בקריירה של אנתוני בנט

הפורוורד בן ה-28, ששוחרר מהפועל ירושלים בחודש שעבר חתם עד סוף העונה בקאוסיונג סטילרס מהליגה בטייוואן

שון קילפטריק בריאיון/צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

38 ימים אחרי סיום הקדנציה שלו בהפועל ירושלים, היום (רביעי) נודעה התחנה החדשה בקריירה של אנתוני בנט. הפורוורד בן ה-28 חתם בשורות קאוסיונג סטילרס מהליגה בטייוואן, שתהיה הקבוצה העשירית שלו ובה ילבש את הגופיה מספר 20.

בנט נחת במדינה האסיאתית כבר לפני שבועיים, ולאחר שסיים את תקופת הבידוד הנדרשת על פי הנחיות השלטון המקומי, הוא הצטרף רשמית לאימוני קאוסיונג, שהחתימה אותו עד תום העונה הנוכחית. קבוצתו החדשה של בנט משתתפת בליגה בת שש קבוצות ומדורגת במקום החמישי בטבלה, עם ארבעה ניצחונות מעשרה משחקים. גם מאמנה, דמרכוס ברי, הוא אמריקאי.

כזכור, בנט הצטרף להפועל ירושלים בסוף חודש אוגוסט האחרון, וקיבל מהאדומים צ'אנס לשקם את הקריירה המאכזבת למדי שלו, כאשר בחוזה שלו היה סעיף שאפשר לסיים את ההתקשרות עמו עד ה-10 באוקטובר. את תקופת המבחן הראשונה בנט צלח, אך למעט הופעות בודדות, הוא לא עמד בציפיות גם בירושלים ולבסוף הוחלט לשחרר בתחילת החודש שעבר.

הפורוורד שנבחר במקום הראשון בדראפט 2013 ונחשב בזמנו לבעל פוטנציאל להפוך לכוכב ב-NBA, רשם 8 הופעות בליגת העל, בהן קלע 6.3 נקודות והוריד 3.3 ריבאונדים ב-13 דקות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully