וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזואה סה: "מכבי תל אביב ידועה בעולם, צ'יבוטה סיפר דברים טובים"

9.2.2022 / 17:50

הבלם החדש התראיין לאתר הצהובים: "הספקתי לראות שזה מועדון מיוחד, הציפיות גדולות. בלודוגורץ הבקעתי, מנסה לכבוש גם כאן"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

ביממה שלפני סיום חלון ההעברות של ינואר בישראל, מכבי תל אביב ביצעה רכש זר כפול. לאחר שג'ורג'ה יובאנוביץ' פרע שטר ראשון עם שער ניצחון נגד עירוני קרית שמונה בהופעת הבכורה שלו, הצהובים עדיין ממתינים לראות את הבלם החדש, ז'וזואה סה, עולה על כר הדשא, דבר שעשוי לקרות כבר בדרבי מול הפועל תל אביב בשבת. בינתיים, הבלם שהגיע מלודוגורץ סיפק ראיון לאתר הרשמי של מחזיקת הגביע.

בלם מכבי תל אביב ז'וזואה סה. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
כבר שיתף פעולה עם פריצה וביטון. סה/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

"שמעתי על מכבי תל אביב, זה מועדון ידוע בעולם, המועדון הגדול בישראל", סיפר סה, "יש לי כמה חברים בישראל. שיחקתי בעבר עם סטיפה פריצה, שיחקתי בלודוגורץ עם דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה, שאמר לי דברים טובים על המועדון ועל ישראל. יש לי חבר פורטוגלי כאן, את אנדרה ז'ראלדש, וזה תמיד טוב שיש מישהו מהמדינה שלך במועדון. זה הפך את ההחלטה להגיע לכאן לקלה יותר".

"האוהדים צריכים לצפות לשחקן שנותן הכל כדי להשיג את מטרות הקבוצה, כבר מרגיש את האווירה סביב המועדון, מרגיש הערכה מהאנשים, גם חבריי לקבוצה קיבלו אותי בצורה טובה מאוד. אנחנו נלחמים כדי לנצח בכל משחק, מצפה שנרגיש את המנטליות המנצחת הזאת ושנעשה המשך טוב לעונה".

עוד בוואלה!

ז'וזואה סה מוכן לדרבי. קרסטאיץ' בוחן כמה מערכים

לכתבה המלאה
ז'וזואה סה שחקן מכבי תל אביב מודה לקהל. אריאל שלום
מחכה לכבוש מול האוהדים הצהובים. סה/אריאל שלום

סה בן ה-29 הוא אמנם בלם, אך בעשרה משחקי ליגה העונה בבולגריה הוא הבקיע שלושה שערים: "בתחילת העונה הבקעתי. זו לא המשימה הראשית שלי, אבל אנסה לכבוש כאן. עם האוהדים האלה זה יהיה מדהים להבקיע ולהרגיש את האווירה באצטדיון, מחכה לזה".

הפורטוגלי סיכם: "הרשמים הראשונים שלי מהמדינה טובים, ומהמועדון אפילו טובים יותר, הספקתי לראות שזה מועדון מיוחד. הציפיות שלי מעצמי, מהמועדון ומהקבוצה הן גדולות. אנסה לעמוד בציפיות בכל הנוגע למה שאני מסוגל לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully