וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי דרמטי שיש: ניצחונות מאוחרים ליובנטוס ופיורנטינה בגביע האיטלקי

ולאחוביץ' העניק ליובה 1:2 על ססואולו בדקה ה-88, מילנקוביץ' קבע 2:3 לוויולה על אטאלנטה בדקה ה-94. שתיהן תפגשנה בחצי הגמר

תקציר מהגביע האיטלקי: יובנטוס - ססואולו 1:2/ספורט1

שלב רבע הגמר בגביע האיטלקי הגיע לסיומו הערב (ערב) עם שני משחקים. במשחק הראשון פיורנטינה השיגה 2:3 דרמטי על אטאלנטה ובהמשך האקס שלה, דושאן ולאחוביץ', העניק ליובנטוס 1:2 מאוחר משלה על ססואלו. שתיהן תפגשנה בחצי הגמר.

שחקן יובנטוס, פאולו דיבאלה. Valerio Pennicino, GettyImages
דיבאלה עם הראשון של יובנטוס/GettyImages, Valerio Pennicino

יובנטוס - ססואולו 1:2

אחרי הדרמה בברגמו, הגיעה אחת גם בטורינו. דושאן ולאחוביץ' עשה את ההבדל בין הקבוצות אחרי פעולה אישית מצוינת בדקה ה-88, שהסתיימה עם בעיטה שפגעה בשחקן יריב, הטעתה את ג'אנלוקה פגולו בן ה-40 ונעצרה ברשת.

ולאחוביץ' פתח ביחד עם פאולו דיבאלה, שהעלה את הגברת הזקנה ל-0:1 בבעיטה חדה בדקה ה-3, אבל חאמד טראורה השוני במחלוקת איזן בדקה ה-24. יובה לחצה במטרה להכריע, אבל הייתה חשופה וכמעט ספגה בעצמה, לפני שבסופו של דבר המהלך של ולאחוביץ' הכריע.

עוד בוואלה!

אינטר ניצחה 0:2 את רומא ומוריניו ועלתה לחצי גמר הגביע האיטלקי

לכתבה המלאה
שחקן פיורנטינה ניקולה מילנקוביץ'. רויטרס
איזו דרמה. מילנקוביץ'/רויטרס

אטאלנטה - פיורנטינה 3:2

ניצחון גדול לוויולה, שהתגברו על חיסרון מספרי בדקות הסיום וחגגו באופן הכי דרמטי שיכול להיות. נתחיל מהסיום: בדקה ה-94, שניות אחרי שתוספת הזמן הייתה אמורה להסתיים, ניקולה מילנקוביץ' שנכנס כמחליף בדקה ה-81, קיבל כדור שחזר מהגנת אטאלנטה וירה מהאוויר פנימה. צוות ה-VAR בדק אם היה נבדל, גילה שלא ופיורנטינה חגגה.

עוד לפני כן נרשם משחק מלא אירועים בברגמו. קשישטוף פיונטק כבש צמד עבור האורחת - הראשון בפנדל (9) שקבע 0:1 והשני אחרי שהחמיץ פנדל והבקיע מהריבאונד (71) כדי לעשות 2:2. דוידה זפאקוסטה (30) וז'רמי בוגה (56) ביצעו מהפך זמני עבור אטאלנטה, אבל הנראזורי סיימו עם הפסד וממשיכים במומנטום השלילי. לוקאס מרטינה קווארטה האורח הורחק בצהוב שני (79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully