וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי יפו תארח את הגומלין נגד מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד

הערעור של נציגת ליגה א' ברבע הגמר התקבל והיא תוכל לארח את מחזיקת הגביע במגרשה החלופי ולא ברמלה כפי שדרשה תחילה ההתאחדות

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי יפו ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

מכבי יפו הפסידה 2:0 למכבי תל אביב במפגש הראשון ביניהן במסגרת רבע הגמר, אבל לשמחתה היא רשמה היום (רביעי) מעין ניצחון כאשר הערעור שלה התקבל בבית הדין של ההתאחדות ועל כן היא תוכל לארח בחודש הבא, ב-3 במרץ, את משחק הגומלין באצטדיון בלומפילד ולא במגרש ברמלה.

מכבי יפו, נציגת ליגה א' ברבע הגמר, רשמה בתחילת העונה את האצטדיון ברמלה כמגרשה הביתי ואת בלומפילד כמגרשה החלופי, אולם שביקשה לארח את מכבי תל אביב ביפו ולא ברמלה, נענתה בשלילה בטענה שזהו לא מגרשה הביתי וכי מדובר באצטדיון של יריבתה. לכן, ביפו ערערו והיום התבשרו בבית הדין על הפיכת ההחלטה.

אוהדי מכבי יפו. ברני ארדוב
יחזרו לבלומפילד בחודש הבא. אוהדי מכבי יפו במשחק הראשון/ברני ארדוב

השופט בדימוס ואב בית הדין אמנון סטרשנוב התרשם כי טיעוניה של יפו בכך שאצטדיון בלומפילד נמצא בעיר בה רשומה הקבוצה (יפו) וכי הוא רשום כמגרשה החלופי זה שנים, בהחלט מצדיקים את קיום המשחק בבלומפילד.

"עם כל ההבנה לנימוקים שהעלתה ועדת הליגה והגביע, אנו סבורים כי בנסיבות המיוחדות של מקרה זה, בו מדובר באירוח בעיר בה רשומה הקבוצה ובאצטדיון אשר מלכתחילה נרשם כמגרש חילופי, אין לא צריכה להיות מניעה אפשר למרערת לארח במגרש זה,, כתב סטרשנוב, "גם קבוצת מכבי תל אביב הביעה כמובן את הסכמתה לכך, ואנו סבורים כי פתרון זה עדיף על כל פתרון אחר, היה והמגרש ברמלה לא יאושר על ידי המשטרה".

ועוד במכבי יפו: מי שייעדר מהמשחק הוא ערן לוי, שנפגע במפגש מול מכבי תל אביב. היום העלה החלוץ פוסט לעמוד האינסטגרם שלו ובו כתב: "הימים האחרונים היו לא קלים ולחוצים מאוד עבורי, אם זו רצועה צולבת או לא כי אם זו הייתה פגיעה בצולבת אז הכתובת כבר הייתה על הקיר וזה לפרוש, שזו מילה קשה להגיד. בדרך לא דרך קיבלתי את התשובה, בורא עולם יודע בדיוק מה הוא עושה הכל קורה לטובה, בעזרת השם נחזור חזק יותר וטוב יותר. נעשה מה שצריך, נצא לשיקום, נטפל בעצמי ונחזור הכי טוב שיש". היום ערן לוי עבר את הארתרוסקופיה, והוא יתחיל בשבוע הבא שיקום. צפי חזרה: בין 4 ל-6 שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully