וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: ירושלים יורדת דרומה לאילת, הפועל חיפה בכפר בלום

9.2.2022 / 15:05

אחרי ההדחה מאירופה והמהגביע תקווה הקבוצה מהבירה להתאושש במשחק החוץ (18:00) אליו תגיע באוטובוס ביום המשחק. הובר צפוי להמשיך להעדר באילת. גליל עליון תארח את הקבוצה של חסין (20:00)

תקציר: ברצלונה - אוברדוירו 67:83/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (חמישי). במשחק השלמה ממסגרת המחזור ה-15 תארח הפועל אילת את הפועל ירושלים שנמצאת בתקופה רעה מאוד. בקרב צפוני תקווה הפועל גליל עליון להתאושש מההפסד בגביע על חשבון הפועל חיפה.

שחקן הפועל ירושלים עמית גרשון עם רטין אובסוהאן, ווילי וורקמן. דני מרון
הפועל ירושלים תחזור מאילת עם ניצחון? אובסוהאן/דני מרון

הפועל אילת - הפועל ירושלים (18:00)

הנתונים: הפועל ירושלים ניצחה בחמשת ביקוריה האחרונים בהיכל בגין בהפרש ממוצע של 16 נקודות. הפועל אילת קיבלה בבכורה שלהם 14 ו-13 נקודות מטוני דגלאס ונועם אביבי בהתאמה, כשלאביבי היה זה שיא עונה, אחרי פחות מ-3 נקודות בממוצע ב-13 משחקים בגלבוע. הניצחון האחרון של הפועל ירושלים במסגרת ישראלית הושג ב-25 בדצמבר, כשמאז היא רושמת שלושה הפסדים.

במרכז ההתמודדות: טוני דגלאס. הגארד הוותיק הוכיח את יכולותיו הגבוהות בבכורה בתחילת השבוע וירצה להוביל את קבוצתו לניצחון יוקרתי.

בכמה מילים: בהפועל אילת יצאו מרוצים מאוד מחזרתם מפגרת הקורונה עם ניצחון על נס ציונה ללא רועי הובר הפצוע. בקבוצה מעודדים מהכניסה החלקה של טוני דגלאס ונועם אביבי לעניינים, ויודעים שיצטרכו מהם הרבה מאוד לאור העובדה שהובר אמור להמשיך להיעדר וג'סטין פאטון סובל מכאבים שמקשים עליו מאוד. בהפועל ירושלים נחושים לצאת מהתקופה הקשה שעוברת עליהם. האדומים הודחו מאירופה ומהגביע, ונראו לא טוב בשני המשחקים האחרונים, אך נכון לעכשיו אין שינויים בסגל. הקבוצה תצא רק מחר לאילת ותגיע לעיר הדרומית בנסיעה באוטובוס.

עוד בוואלה! ספורט

תומר גינת קלע 12, מטרופוליטנס ניצחה 80:86 בחוץ את טרנטו

לכתבה המלאה
שחקן הפועל גליל עליון נמרוד לוי עם גבי צ'צ'שווילי, כרם משעור. ברני ארדוב
גליל עליון רוצה להתאושש מההדחה מהגביע/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - הפועל חיפה (20:00)

הנתונים: 54 נקודות קלעה גליל עליון במחצית הראשונה נגד מכבי תל אביב בגביע, 8 נקודות פחות ממה שקלעה בכל המשחק נגד גלבוע בשבוע שעבר. לא פחות משלושה משחקים של הפועל חיפה נדחו בגלל קורונה אצל הקבוצה מהכרמל מאז תחילת חודש ינואר. הפועל חיפה היא קבוצת החוץ הגרועה ביותר בהתקפה בליגה עם 73.5 נקודות בממוצע בלבד למשחק.

במרכז ההתמודדות: נמרוד לוי. אחרי ההסתבכות בבעיית העבירות בגביע ירצה הישראלי המוביל של הגליל לחפות ולהחזיר לקבוצה בליגה.

בכמה מילים: האכזבה על פני אנשי גליל עליון בסיום המשחק נגד מכבי תל אביב הייתה גדולה. בקבוצה הרגישו כי פספסו הזדמנות גדולה לנצח. בצד המקצועי מקווים בגליל לחזור לשחק קבוצתי כמו במחצית הראשונה נגד מכבי ופחות במהלכים אישיים כפי שהמשחק שלהם אופיין במחצית השנייה. בהפועל חיפה חוזרים לשחק אחרי יותר משלושה שבועות בגלל בעיות קורונה. בקבוצה נחושים לצאת עם ניצחון מכפר בלום שיבסס את מעמדם בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully