וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה עונה לאובמיאנג: "אני הייתי הפיתרון, לא הבעיה"

מאמן ארסנל ענה לדבריו של החלוץ שעזב לברצלונה: "אני טועה בלא מעט מקרים, אבל כוונותיי טובות. אדם צריך לקבל החלטות"

תקציר: ארסנל - ברנלי 0:0/ספורט1

הדי המעבר של פייר אמריק-אומיאנג מארסנל לברצלונה עוד נשמעים היטב. לפני שבוע חתם החלוץ הגאבוני בקאמפ נואו, לאחר שהתותחנים ויתרו על הרבה מאוד כסף כדי "לחסוך" מעצמם את נוכחותו של מי שהיה כוכבם הגדול, אך לאור מספר הפרות משמעת וסנקציות כאלה ואחרות (כגון שלילת סרט הקפטן) לא עזרו, והצדדים נפרדו בטעם רע, אך בהסכמה משותפת. לאחר שחתם בספרד, אמר אובמיאנג כי לדעתו הבעיה היא בארטטה. היום (רביעי) המאמן הגיב.

"אני אסיר תודה על כך מה ש'אובה' עשה בשביל המועדון ועל התרומה שלו מאז שאני כאן", אמר ארטטה לתקשורת האנגלית, בהתבטאות ראשונה מאז העזיבה של אובמיאנג. "בכל הקשור למערכת היחסים בינינו, אני חושב שאני הייתי הפיתרון, ולא הבעיה".

מיקל ארטטה מאמן ארסנל עם פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
"מערכת היחסים הסתיימה בצורה הטובה ביותר לכל הצדדים". ארטטה עם אובמיאנג/רויטרס

"אני יכול להסתכל לכל אחד בעיניים", המשיך ארטטה. "אני טועה בלא מעט מקרים, אין ספק בכך, אבל הכוונות שלי טובות כל הזמן. אני לא עושה למעני, אלא למען המועדון".

על דבריו של אובמיאנג שטען שארטטה היה הבעיה: "זו הדעה שלו וצריך לכבד אותה. אני חושב שמערכת היחסים הסתיימה בצורה הטובה ביותר עבור כל הצדדים. לפעמים מצבים משתנים והקונטקסט משתנה - זה חלק מהכדורגל. מה שעשינו אתמול או לפני חודש לא משנה. מה חשוב זה מה שאנחנו עושים היום, ומה נוכל או לא נוכל לעשות בעתיד. אדם צריך לקבל החלטות".

לסיכום אמר ארטטה: "'אובה' תרם לנו הרבה והשערים שלו יחסרו לנו, אין ספק בכך, אבל יש לנו שחקנים אחרים אם איכות שיכולים לעזור לנו להשיג את כמות השערים שאנחנו צריכים כדי שנעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות. אני סומך על השחקנים שיש לי, וזה כל מה שיש לי להגיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully