וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הולאנד מתרחק מריאל מדריד, שתנסה להחתים את לבנדובסקי

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 12:28

ב"אס" טוענים: הסקורר בן ה-33 של באיירן מינכן, שמסיים את חוזהו בקיץ 2023, הוא ה"גיבוי" של הבלאנקוס ועשוי להגיע בקיץ במקום הנורבגי. סכום ההעברה המשוער: בין 30 ל-40 מיליון יורו

תקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 2:3/ספורט1

קיליאן אמבפה יהיה ככל הנראה בריאל מדריד בעונה הבאה, אבל איזה כוכב יצטרף אליו? אחרי הדיווחים החוזרים ונשנים על כך שהבלאנקוס מנסים להחתים גם את ארלינג הולאנד, ב"אס" המדרידאי מדווחים כעת שהמגעים עם הנורבגי התקררו והוא מתרחק מהמועדון. הסיבה: להולאנד יש הצעות גבוהות מאוד ממועדונים בכירים אחרים וגם סוכנו מינו ראיולה מתמודד עם בעיות רפואיות.

אבל בריאל מדריד לא מתכוונים להסתפק באמבפה וכבר מכינים אלטרנטיבה בשם רוברט לבנדובסקי. הסקורר הבלתי נלאה של באיירן מינכן (33), שמיוצג על ידי סוכן העל הישראלי פיני זהבי, נמצא במעקב של הבלאנקוס כבר תקופה ממושכת ובריאל מדריד בודקים את האפשרות לצרף אותו, כך על פי הדיווח.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (שמאל) מול קאסמירו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בעונה הבאה ישתפו פעולה? לבנדובסקי וקאסמירו/רויטרס

חוזהו של הפולני בבאיירן מינכן מסתיים ב-2023 ועל פי הדיווחים בגרמניה הוא כבר החליט לעזוב את האלופה הגרמנית בקיץ וזו הסיבה שהוא סירב להצעה האחרונה שהוא קיבל להארכת חוזהו. בבאיירן מודעים לאפשרות שהוא יעזוב והמחליף שלו במועדון עשוי להיות לא אחר מאשר ארלינג הולאנד בעצמו.

עם כל הכבוד למסי ורונאלדו, לבנדובסקי הוא הכובש הפורה ביותר בשלוש העונות האחרונות עם 55, 48 ו-35 שערים. ב"אס" טוענים שהולאנד עדיין נמצא בעדיפות ראשונה, בעיקר בגלל גילו הצעיר, אבל לבנדובסקי הוא תוכנית הגיבוי שלהם.

בגלל שחוזהו של לבנדובסקי מסתיים בקיץ של 2023, הבווארים יהיו חייבים למכור אותו בקיץ הקרוב כדי לא לאבד אותו בחינם לאחר מכן. הסכום המשוער של הפולני כרגע הוא בין 30 ל-40 מיליון יורו, סכום לא מבוטל לשחקן בגילו, אבל לא כזה שריאל מדריד לא תסכים לשלם לשחקן בקליבר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully