וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נדחה טקס הענקת המדליות עקב חשש לשימוש בסמים בנבחרת הרוסית

תעלומה באולימפיאדת החורף בבייג'ינג: המחליקים הרוסים הקדימו את ארצות הברית ויפן וזכו בזהב, אך טרם עלו על הפודיום בעקבות "בעיות שהתגלו בהתראה קצרה"

כשלוש שנים אחרי פרשת הסימום בקרב הספורטאים הרוסים והאיסור להתחרות תחת השם, הדגל וההמנון הרוסי בתחרויות הבינלאומיות ובאולימפיאדות, בעולם מדווחים על פרשה חדשה שמתרחשת במשחקי החורף בבייג'ינג.

כמו באולמפיאדת טוקיו בקיץ, גם במשחקי החורף נאלצים הספורטאים הרוסים להתחרות תחת דגל הוועד הבינלאומי, אך הבוקר (רביעי) נודע על דחיית טקס הענקת המדליות בתחרות החלקה אומנותית על הקרח בעקבות "בעיות שהתעוררו בהתראה קצרה", כך לפי ההודעה הרשמית.

הנבחרת הרוסית בהחלקה אומנותית. WANG ZHAO, GettyImages
אירוע מסתורי בבייג'ינג. הספורטאים הרוסים חוגגים זכייה בזהב/GettyImages, WANG ZHAO

הנבחרת הרוסית הקדימה את את ארצות הברית ויפן וזכתה בזהב, אבל הטקס שתוכנן לא נערך עד כה ואמנם הוועד האולימפי הבינלאומי סירב להתייחס לכך למעט הצהרה שמדובר ב"אירוע שדורש התייעצות משפטית", אבל הדובר מארק אדאמס טען הבוקר בנוסף ש"תהיו בטוחים שאנחנו עושים הכל כדי שהמצב הזה ייפתר בהקדם האפשרי. אני לא יכול למסור פרטים נוספים".

באתר "Inside the Games" נטען שההערכה היא שמדובר באחד הספורטאים הרוסים שנתפס בבדיקת סמים, אולם מדובר בדיווח שלא ניתן לו אישור משום מקור רשמי. בנוסף, אם לא מדובר באירוע מסתורי גם כך, הבוקר נעדרו ארבעה מחליקים רוסים מיום האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully