וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הריצה של מכבי תל אביב לא נעצרה גם בחוץ נגד מטה אשר

הצהובים כחולים רשמו את ניצחונם ה-17 ברציפות מבלי לאבד מערכה. הוד השרון גברה על קרית אתא, בבית התחתון ניצחה אשדוד בירושלים

המחזור השביעי של שלב הבתים בליגת העל לכדורעף לגברים התקיים הערב (שלישי) ובמשחק המרכזי ניצחה מכבי תל אביב בחוץ את מטה אשר 0:3, תוך שהיא רושמת ניצחון 17 ברציפות מבלי שאיבדה מערכה, במשחק המרכזי בבית התחתון ניצחה מכבי אשדוד את הפועל ירושלים לאחר דו קרב של חמש מערכות.

בית עליון

הפועל גליל מטה אשר/עכו - מכבי תל אביב 3:0 (25:15, 26:24, 25:17)

בתחילת המשחק העניק עופר מסר, מנהל קבוצת מטה אשר, זר פרחים לקווין פוייר ממכבי תלאביב ששיחק במועדון ארבע עונות. המשחק נפתח בצורה שקולה כאשר מכבי תל אביב עלתה ליתרון 3:5 בזכות יכולת טובה של כצנלסון. בהמשך היתרון גדל ל-3:7, מכבי שמרה על יתרון קטן בעזרתו של פויר והמשיכה ל-7:11. מטה אשר עוד צמצמה ל-10:12, אבל משם הצהובים פשוט טסו ל-10:16, יתרון שהספיק להם כדי לנצח את המערכה הראשונה.

המערכה השנייה התחילה בצורה שקולה. מטה אשר הצליחה לייצב את הקבלה שלה ביחס למערכה הראשונה ועלתה ליתרון 6:8 ולאחר מכן 7:10. המארחת שמרה על היתרון לאורך המערכה וחסימה נהדרת של אוסוקין העלתה אותה ל-19:22, אבל מכבי תל אביב לא ויתרה ובמאמץ אדיר ובפיגור 24:21 הצליחה להשוות עם יכולת אדירה של אנסינג. לאחר מכן, בעזרת סרב מצויין של פוייר, עלתה מכבי תל אביב ל-24:25 ומשם הדרך לניצחון במערכה היתה קלה.

המערכה השלישית נפתחה בצורה שקולה גם כן ושוב מטה אשר עלתה ליתרון משמעותי של 9:12, אולם אז התרחשה תקרית בין לופז ממטה אשר לכצנלסון ממכבי תל אביב אחרי שלופז עבר את הרשת לכיוונו של כצנלסון - ושני השחקנים הורחקו. מהתקרית יצאה מכבי תל אביב מחוזקת, ביצעה מהפך והשיגה ניצחון בשלוש מערכות.

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף. באדיבות איגוד הכדורעף, אתר רשמי
לא עצרו גם בצפון. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדורעף

הפועל כפר סבא - מ.ס עיילבון 0:3 (20:25, 14:25, 18:26)

ניצחון חשוב הערב להפועל כפר סבא, שהתבססה במקום השלישי בטבלה ושמרה על סיכוי קטן להדביק את מטה אשר שנמצאת במקום השני. עיילבון מהצד השני נמצאת בתחתית הבית העליון ותנסה לחפש ניצחונות במגרשים אחרים. במשחק עצמו שלטה כפר סבא ולמעט המערכה הראשונה שהייתה יחסית צמודה, שתי המערכות האחרות הלכו בקלות יחסית למקומיים מהשרון.

מכבי מוסינזון הוד השרון - הפועל עירוני קריית אתא 1:3 (20:25, 25:20, 16:25, 20:25)

ניצחון יפה של הוד השרון במשחק מרתק, כזה שהרחיק אותה מקריית אתא ומיצב אותה במקום הרביעי בטבלה. קריית אתא בצד השני תנסה לעשות את הבלתי ייאמן ולסגור את פער חמש הנקודות מהוד השרון במחזורים הבאים.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

בית תחתון

נבחרת האקדמיה - ק.ק תל אביב 0:3 (15:25, 18:25, 18:25)

ניצחון שלישי העונה לנבחרת האקדמיה שהולכת ומשתפרת ככל שהעונה מתקדמת. הפעם זה הלך בקלות יחסית מול ק.ק תל אביב שעדיין מחפשת את הניצחון הראשון שלה העונה.

הפועל ירושלים - מכבי אשדוד 3:2 (20:25, 25:22, 25:20, 19:25, 15:13)

שתי הקבוצות שהיו צמודות בראשות הבית התחתון התמודדו במשחק חשוב שקבע הרבה להמשך העונה. בסופו של דבר היתה ידה של אשדוד על העליונה, ניצחון שהעניק לה שלוש נקודות חשובות והגדילו את הפער בינה לבין ירושלים לשבע נקודות.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully