וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: הפועל תל אביב לא רוצה למעוד מול באר שבע

8.2.2022 / 15:58

המחזור ה-17 בליגת העל (20:00): חמישה ימים לפני הדרבי בחצי גמר הגביע, ועם רצף של שישה ניצחונות, הקבוצה של דני פרנקו מחפשת נקמה על חשבון היריבה מהתחתית שחוזרת לשחק אחרי כמעט שלושה שבועות

תקציר: ברצלונה - אוברדוירו 67:83/ספורט1

משחקי המחזור ה-17 בליגת העל יימשכו מחר (רביעי, 20:00) במשחק בו תארח הפועל תל אביב הלוהטת את הפועל באר שבע מהתחתית. בסיבוב הראשון ניצחה הפועל באר שבע בקונכיה את היריבה האדומה מהמרכז 82:88.

שחקן הפועל באר שבע קודי דמפס עם עמית זיס, בן אייזנהארט. לירון מולדובן
באר שבע צריכה אותו בשיאו. דמפס/לירון מולדובן

הנתונים: מאז ניצחה הפועל באר שבע את הפועל תל אביב ב-4 בדצמבר יצאו שתי הקבוצות למגמות שונות - באר שבע ניצחה משחק אחד בלבד מתוך חמישה ואילו הפועל תל אביב ניצחה את כל ששת משחקיה. באר שבע מגיעה למשחק אחרי כמעט שלושה שבועות ללא כדורסל בגלל הקורונה. טראוויס ווריק רחוק 5 נקודות בלבד מאלף נקודות בקריירה בליגת העל, ואילו ג'יי פי טוקוטו רחוק 25 נקודות מאותו הישג.

במרכז ההתמודדות: קודי דמפס. בניצחון הקודם על הפועל תל אביב התפוצץ הגארד עם 24 נקודות, ואם באר שבע חולמת על הפתעה, היא תהיה חייבת אותו בשיאו פעם נוספת.

בכמה מילים: חמישה ימים לפני הדרבי הגדול בחצי גמר הגביע רוצה הפועל תל אביב לעשות עוד צעד לכיוון הצמרת הגבוהה ולשמור על רצף הניצחונות שלה. האדומים חוששים מירידת מתח אחרי הניצחון על ירושלים במוצאי שבת ומקווים כי העובדה שיש להם הרבה מאוד שחקנים מנוסים תעזור להם לצלוח את המשימה הלא פשוטה. בבאר שבע חוזרים לשחק אחרי כמעט שלושה שבועות בהם מספר שחקנים ואנשי צוות היו מאומתים לקורונה. בקבוצה הדרומית יודעים שהם חייבים לנצח כדי לפתוח פער ממכבי ראשון לציון, שרחוקה מהם נכון לעכשיו שני משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully