וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדר טען ש"בא לו להתאבד" מלראות כדורסל נשים, ופוטר מתפקידו

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 12:42

פרשן גולף אמריקאי אמר ש"ראיתי כמה מהלכים מכדורסל נשים. ובן אדם, אני מעדיף לירות בעצמי". הוא מתעקש שזה לא סקסיזם, ההסבר שלו לא שכנע את הבוסים

שחקן הגולף לשעבר מארק ליי. GettyImages
שחקן הגולף לשעבר מארק ליי/GettyImages

מארק ליי, לשעבר שחקן גולף וכיום שדר בתוכנית רדיו, פוטר מתפקידו לאחר שאמר בזמן שידור שצפייה במשחקי WNBA גורמת לו לרצות להתאבד. לךיי אמר את הדברים במהלך התוכנית שהנחה, כשניסה להביע את ההערכה שלו לסבב הנשים בגולף.

"אתם יודעים, סבב הנשים הוא שונה לגמרי כיום ממה שהוא היה לפני עשר שנים", אמר במהלך התוכנית שלו, "פעם, לא הייתי צופה בזה גם אם הייתם משלמים לי. באמת, אי אפשר לראות את זה. כי פשוט, פשוט לא הצלחתי להתחבר לזה.

"זה כמו, אתם יודעים, אם אתה חובב כדורסל - ואני לא מנסה לזלזל באף אחד, בבקשה, אל תבינו אותי לא נכון - אבל ראיתי כמה מהלכים מכדורסל נשים. ובן אדם, האם יש אקדח בבית? הייתי מעדיף לירות בעצמי מאשר לראות את זה".

הכדורסלנית האמריקאית קנדיס פארקר. Christian Petersen, GettyImages
שילם מחיר על אמירה בוטה. פארקר בפעולה/GettyImages, Christian Petersen

הדברים עוררו זעם גדול, ולדבריו, הוא פוטר מתפקידו שעות ספורות אחרי השידור. הוא התנצל, אבל זה לא עזר לו. לאחר מכן ניסה להבהיר את דבריו: "העובדה שאני לא מצליח להתחבר ל-WNBA לא הופכת אותי לסקסיסט. כולכם, כל ההייטרים, צריכים להקשיב לקטע המלא, שבו לחלוטין היללתי ושיבחתי את גולף הנשים, ועד כמה אני נהנה לשדר אותו. תודה על ההאזנה".

ליי בן ה-69 היה שחקן מקצועני בשנות ה-70 וה-80, זכה בטורניר אחד, פרש ב-1995 ומאז משמש כפרשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully