וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רוצה לחזור לנצח: "גאים בתחרות מול מכבי חיפה"

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 10:30

אחרי יומיים של חופש שנועדו להרגיע את המערכת, הקבוצה חזרה להתאמן לקראת אשדוד. שחקנים הזהירו: "היא תבוא לשחק על הכבוד שלה". במועדון התייחסו להצגה של היריבה: "צריכים להיות גאים שבעונה כזו שלה, היינו איתם בשוויון נקודות"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

אחרי יומיים של חופש שנועדו לתת לשחקנים להירגע מכל ההמולה שהיתה סביב הקבוצה בשבת עם ההפסד למכבי נתניה, חזרו הבוקר שחקני הפועל באר שבע לפעילות מלאה. הבעלים אלונה ברקת, ששמרה על שקט תקשורתי מאז מוצאי שבת למרות אירועים שונים שהיו באצטדיון טרנר ומחוצה לו, הנחתה את כל הגורמים במועדון להניח הכל בצד כדי לתת לשחקנים ולצוות שקט על מנת שיוכלו להגיע מוכנים למשחק החוץ הקשה באשדוד.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חזר לאמן אחרי יומיים של שקט מתוח. רוני לוי/ברני ארדוב

במועדון צפו אמש במשחק של מכבי חיפה מול מ.ס. אשדוד והוא עניין אותם משני היבטים. מצד אחד מכבי חיפה היא היריבה של הפועל באר שבע על האליפות. מצד שני מ.ס. אשדוד תפגוש את הפועל באר שבע בשבת והיא תגיע אחרי התבוסה שספגה אמש. "אף פעם לא נוח לקבל יריבה שחטפה שישייה ועוד בבית שלה", אמרו הבוקר שחקנים בהפועל באר שבע. "ברור שאשדוד תבוא בשבת לשחק על הכבוד שלה ואנחנו נקבל אותה ונצטרך גם להתעלות על הבעיות שלנו וגם להתגבר על השאיפות שלהם. אי אפשר היה לקבל תסריט יותר גרוע, אבל זה יהיה מבחן אופי עבורנו. עם כל הקשיים, נצטרך לבוא ולנצח".

בהפועל באר שבע יחסרו בשבת את רמזי ספורי שהורחק מול מכבי נתניה וזו אמורה להיות עוד הזדמנות לדור מיכה לנסות ולקחת את העניינים לידיו. באשר ליריבה מכבי חיפה, היה מי שאמר הבוקר בהפועל באר שבע: "אנחנו צריכים להיות גאים שבעונה כזו שמכבי חיפה מפרקת כאן כמעט כל דבר, הפועל באר שבע נמצאת בתחרות איתה במחזור ה-21. עד המחזור האחרון היינו איתם בשוויון נקודות ועל זה אנחנו צריכים להיות גאים ולא להתבייש במה שעשינו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully