וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה התמוגגו מאצילי: "שחקן שייזכר בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי"

8.2.2022 / 8:15

הירוקים היללו את הכוכב שכבש רביעייה עוד לפני ההפסקה, גורם: "ידענו שהוא יכול להיות הטוב בליגה, אבל לא שיערנו שהוא יהפוך להיות 'מפלצת' כזו". גם דין דוד, עופרי ארד ונטע לביא זכו למחמאות. בוגדן פלאניץ' ודולב חזיזה צפויים להיות כשירים לקרית שמונה

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:6/ספורט1

1.

הבעלים של מכבי חיפה רגיל לרדת לאזור חדרי ההלבשה בסיום המשחק אך נדיר שהוא נכנס לשם, צוחק ומדבר עם השחקנים בחופשיות כל כך. אמש (שני), אחרי הניצחון הענק 0:6 על מ.ס אשדוד, גם יעקב שחר היה חלק מהחגיגה. הוא נכנס לחדר ההלבשה, החמיא לכל השחקנים ואף היה זה שהעניק את כדור המשחק לכובש הרביעייה עומר אצילי.

"זאהי ארמלי סיפר לי שהוא כבש רביעייה נגד מכבי נתניה, אבל הוא עשה את זה מול 11 שחקנים ואתה רק מול עשרה", אמר הבעלים לאצילי וגרר צחוק גדול בחדר ההלבשה. בכלל, התחושות אמש לא נפלו מהתחושות בניצחונות הגדולים העונה על מכבי תל אביב ובדרבי והחגיגות היו גדולות בסיום.

"היה חשוב לנו אחרי שתי תוצאות תיקו לבוא ולנצח אבל בסוף זה לא רק היה ניצחון, זו הייתה התפוצצות". קבע גורם בקבוצה, "היה חשוב להחזיר את הטירוף ובעיקר את הלחץ הגבוה ועשינו את זה בצורה פשוט מושלמת". מי שזכה למחמאות גדולות היה עופרי ארד, שאחרי תקופה לא טובה רשם משחק טוב אמש. "חשוב מאוד שגם עופרי יחזור לעצמו ובכלל, התחרות שנוצרה משפרת את כולם ורואים את זה גם באימונים", אמר אותו גורם. גם דין דוד שסיים עם צמד שערים וצמד בישולים זכה למחמאות גדולות ושבר את שיאו האישי בכיבוש עונתי. "הרבה אמרו שעשינו טעות עם דין אבל הוא מוכיח שהוא חלוץ אדיר", אמר גורם בכיר במועדון, "הוא עובד קשה מאוד והתוצאות הן על הדשא". גם הקפטן נטע לביא זכה למחמאות גדולות ובחיפה מרוצים מאוד מהאופן בו הקפטן חזר מהפציעה.

צפו בשחר חוגג עם אצילי בחדר ההלבשה

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה, בחדר ההלבשה בסיום ב-0:6 על מ.ס. אשדוד/דוברות מכבי חיפה

2.

אבל עם כל הכבוד לדוד, ארד, לביא ויתר החברים, מעל כולם אתמול בלט עומר אצילי כמובן. הקשר שוב ניפץ שיאים וכבש רביעייה במחצית הראשונה, כששחקנים רבים בקבוצה העלו בסוף המשחק לרשתות החברתיות תמונה של מספר שבע וחילקו לו מחמאות. "כשהתעקשנו להביא את אצילי ידענו שהוא שחקן שיכול להיות הטוב בליגה", הודה גורם בכיר במועדון, "אבל גם אנחנו לא שיערנו שהוא יהיה מפלצת שפשוט מעל הליגה. הוא הופך להיות משחקן טוב מאוד, לכזה שייזכר בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי".

אצילי זכה למאות הודעות מאוהדים בסיום המשחק ואם נדמה היה כשהגיע שהיחסים בינו לבין הקהל יהיו מתוחים, הרי שאתמול ניתנה חותמת רשמית וסופית על כך שמספר שבע הפך להיות אחד האהובים בקהל. "כשיש לך שחקן כמו אצילי, אתה יודע שלא משנה איך הוא משחק. כשהוא על המגרש אתה יכול לכבוש, ראינו את זה לא רק אתמול, אלא בעיקר מול נתניה כשהוא הציל לנו נקודה במשחק לא טוב שלו".

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"לא שיערנו שהוא יהפוך למפלצת כזו". עומר אצילי חוגג/מאור אלקסלסי

3.

לצד החגיגות הגדולות, במכבי חיפה רשמו כמה דקות של דאגה אמש, כשבוגדאן פלאניץ' הודיע שהוא לא יכול לשחק והוחלף. בסיום המשחק הבלם הסרבי הרגיע את הירוקים והבהיר שמדובר רק במכה יבשה, כשהוא אמור להיות כשיר למשחק מול עירוני קרית שמונה בשבוע הבא. גם דולב חזיזה, שכבר היה בסגל אמש, צפוי להיות כשיר למשחק ונדמה שלברק בכר יש בעיה חיובית בכל הנוגע לסגל. "אין ספק שיש היום בערך 23 שחקנים ששווים דקות, מה שאומר שבכל משחק, שניים או שלושה שחקנים משמעותיים יישבו ביציע", אמרו בקבוצה, "ברק רצה סגל גדול וקיבל אותו ועכשיו הוא יצטרך לנהל אותו והוא אכן יודע לעשות את זה".

תוצאות משחקי המחזור ה-21:

בני סכנין - הפועל תל אביב 0:1
מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 0:1
מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:3
הפועל באר שבע - מכבי נתניה 0:1
הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:1
בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0

מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully