וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אני בוש ונכלם, אחד המשחקים המבישים שלי כמאמן"

מאמן מ.ס. אשדוד אחרי ה-6:0 ממכבי חיפה: "לא התאוששנו מההלם של האדום. עשינו את כל הטעויות האפשריות, אני בוער מבפנים, אבל למדתי שמה שחשוב בחיים זה איפוק"

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:6/ספורט1

באשדוד המומים לאחר ה-6:0 הקשה שחטפו הערב (שני) ממכבי חיפה. החבורה של רן בן שמעון התפרקה מהפתיחה מול האלופה, ולאחר שאיבדה את טימותי אוואני בהרחקה כבר בדקה ה-4, ראתה את עומר אצילי כובש רביעייה (7, 19, 31, ו-44) תוך כדי שהוא מנצל את חולשתה של הגנת האורחת. במחצית השנייה האקס דין דוד הוסיף עוד צמד (68 ו-73) בדרך להשוואת תבוסת השיא של אשדוד מול הירוקים בכל הזמנים (הפעם הקודמת הייתה בדצמבר 2004).

שחקני מ.ס. אשדוד מאוכזבים. מאור אלקסלסי
תצוגת נפל. שחקני מ.ס. אשדוד/מאור אלקסלסי

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון אמר: "לצערי זו תוצאה של טניס. אני לא יכול לבטא את התחושה במילים. קל ליפול אל הכרטיס האדום שהוא 50%, אבל 50% האחרים משאירים אותי בלי מילים. אני מאופק ומנסה לא לשתף אתכם במחשבות שלי. המשחק התחיל והסתדר לנו מעולה בדקות הראשונות, הם חזרו לאט להגנה, יצאנו למעברים מהירים, אם עטאא היה מוסר ימינה לזוהר היינו יכולים לכבוש והכול היה שונה. הפילוסופיה שלנו היא שלא עושים אדומים באחד על אחד. הסטטיסטיקה היא 45% בערך בעוד פנדלים זה 90% אז אין הצדקה לעשות עבירה כזאת ולקבל אדום. אני בוש ונכלם. זה אחד המשחקים המבישים שלי בתור מאמן".

על הטעויות של הרכש אופורי: "יש תרחיש שמתכוננים אליו שאם נקבל אדום בדקה השלישית והרביעית, אני מבקש לא להניע את הכדור על שחקן שהגיע לפני יומיים? תרגלנו את הדברים בהרבה אימונים. היום היו לנו שלושה שחקנים חדשים בהרכב. לא הצלחתי לעשות את ה-4-4-1 עם השחקנים הקיימים, זה לא הסתדר לנו, היה קטסטרופלי. זה לא משנה, הם הגיעו לכל כדור ראשונים. לא התאוששנו מההלם של האדום. כל הטעויות האפשריות בעולם עשינו היום, התגובות לא טובות".

עוד בוואלה! ספורט

קונצרט: מכבי חיפה פירקה 0:6 את מ.ס. אשדוד, רביעייה לאצילי

לכתבה המלאה
לורנס אופורי, מ.ס. אשדוד מול עלי מוחמד, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הופעת בכורה שהוא לא ירצה לזכור. אופורי עם הכדור/מאור אלקסלסי

על קני סייף: "אני אמנע מלדבר על שחקן ספציפי כזה או אחר. עם כל הלהט ומה שאני מרגיש, אני צריך לחשוב כבר על באר שבע. בחדר ההלבשה לא היו האשמות וכלום. ניקח את הלקח האמיתי מהמשחק הזה. יש לי בעוד ארבעה ימים משחק מול באר שבע ואני מרוכז רק באיך לנצח שם. ראיתי הכול ואראה הכול, השחקנים יראו ואי אפשר לברוח מהניתוח על המשחק".

על מועמדותו לנבחרת: "רק אשדוד מעניינת אותי ורק המשחק בעוד ארבעה ימים. אני בוער מבפנים. למדתי שמה שחשוב בחיים זה איפוק ואני אהיה מאופק".

תוצאות משחקי המחזור ה-21:

בני סכנין - הפועל תל אביב 0:1
מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 0:1
מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:3
הפועל באר שבע - מכבי נתניה 0:1
הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:1
בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0

מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully