וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו גודוריץ': "צריכים להיות מרוכזים ומלאי אנרגיות"

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 17:52

גארד/פורוורד פנרבחצ'ה מוכן למשחק מול מוליכת היורוליג ריאל מדריד, שניצחה בתשעת המשחקים האחרונים. ז'לגיריס מול מילאנו

תקציר: ברצלונה - אוברדוירו 67:83/ספורט1

שני משחקי השלמה ייערכו במסגרת היורוליג מחר (שלישי). פנרבחצ'ה תארח את ריאל מדריד במשחק מהמחזור ה-18, ז'לגיריס קובנה תפגוש את מילאנו במשחק שהיה אמור להיערך במחזור ה-17.

מרקו גודוריץ' שחקן פנרבחצ'ה. Sonia Canada, GettyImages
יצליחו לעצור את הריצה של ריאל? גודוריץ'/GettyImages, Sonia Canada

פנרבחצ'ה - ריאל מדריד (19:45)

למרות החיסרון של יאן וסלי וננדו דה קולו, הטורקים נראים טוב מאוד לאחרונה ורשמו ארבעה ניצחונות ברציפות, כולל ב-14 הפרש מול אולימפיאקוס ו-11 הפרש בחוץ על מילאנו במחזור שעבר. עכשיו מחכה לפנרבחצ'ה, שנכנסה בגדול למאבקי הפלייאוף אחרי פתיחת עונה רעה, משחק קשה מאוד מול ריאל מדריד. הבלאנקוס אחרי תשעה ניצחונות ברציפות ובמאזן 3:20 מדהים העונה כשהם כנראה כבר הבטיחו את המקום בפלייאוף מבחינה מתמטית וזו רק שאלה של זמן עד שהעניין יוכרז.

מאמן פנרבחצ'ה סשה ג'ורג'ביץ' אמר לקראת המשחק: "אין הרבה מה לומר. זה המשחק הכי קשה שיש. אנחנו מבינים שאנחנו פוגשים את מוליכת היורוליג, שמחזיקה ביתרון פיזי מול כל היריבות וכמובן שגם נגדנו. המשחק שלנו מתחיל בהגנה ועם הנעת כדור נכונה אנחנו יכולים לפגוע בכל קבוצה". מרקו גודוריץ', שקלע בספרות כפולות בחמשת המשחקים האחרונים ביורוליג, אמר: "אנחנו משחקים טוב לאחרונה, אבל מחכה לנו משחק נגד הקבוצה הכי טובה ביורוליג עם סגל מדהים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ומלאי אנרגיות במשך 40 דקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קייל היינס שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
משחק שהם חייבים לנצח בו. היינס/GettyImages, Roberto Finizio

ז'לגיריס קובנה - מילאנו (20:00)

האיטלקים הפסידו לפנרבחצ'ה במחזור האחרון ועכשיו ינסו לשפר את מאזנם ל-6:11 כשיתארחו אצל הנמושה של המפעל ז'לגיריס קובנה, שעומדת על מאזן 18:3 מביך. המשחק הראשון בין השתיים נערך ממש לא מזמן, ב-28 בינואר, אז מילאנו ניצחה 58:65.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully