וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקלאס זולה חתם בבורוסיה דורטמונד לארבע שנים: "הרגשתי שרוצים אותי"

הבלם בן ה-26 יעזוב את באיירן מינכן בקיץ וצפוי להשתכר כעשרה מיליון יורו לעונה: "החלטתי כך כבר לפני כמה שבועות"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - באייר לברקוזן 5:2/ספורט1

בורוסיה דורטמונד הודיעה היום (שני) על החתמתו של בלם באיירן מינכן ניקלאס זולה. שחקן נבחרת גרמניה בן ה-26 יעבור בהעברה חופשית בקיץ הקרוב וצפוי להרוויח כעשרה מיליון יורו לעונה אחרי שחתם לארבע שנים בקבוצתו החדשה.

סבסטיאן קהל, שימונה בקיץ למנהל המקצועי של דורטמונד, אמר: "ניקלאס הראה לנו במו"מ שיש לו תשוקה גדולה לשחק בבורוסיה דורטמונד. יש לו הרבה ניסיון, שקט ויכולת לבנות את המשחק וגם פיזיות כדי לעזור לנו ללכת צעד קדימה החל מהקיץ".

שחקן ברצלונה ממפיס דפאי מול שחקן באיירן מינכן ניקלאס זולה. רויטרס
הוזכר בהקשר של ברצלונה. זולה מול ממפיס/רויטרס

זולה עצמו דיבר עם "בילד" ואמר: "בימים האחרונים ובשבועות האחרונים היו הרבה דיבורים לגביי וספוקולציות לגבי מה אני רוצה לעשות ולמה. אני החלטתי כבר לפני כמה שבועות שאשחק בבורוסיה דורטמונד בעתיד. מהרגע הראשון בו הם יצרו איתי קשר, הרגשתי שהאנשים שאחראים על המועדון רוצים לעבוד איתי. הנס יואכים ואצקה, מיכאל צורק, סבסטיאן קהל ומרקו רוזה הסבירו לי מה יהיה התפקיד שלי בדורטמונד. הייתה לי הרגשה שרוצים אותי כבנאדם וכשחקן. התרשמתי מהמאמצים שהם עשו כדי להחתים אותי, אז ידעתי מהר איפה אני הולך לשחק בעתיד".

סוכנו של זולה פולקר שטרות אמר: "לניקלאס היו אפשרויות אחרות, כולל כאלה עם הרבה יותר כסף, אבל הוא החליט מהר מאוד ללכת לדורטמונד אחרי שהיא פנתה אליו. התרשמתי מאוד מהצורה בה הוא היה משוכנע שיעבור לשם".

עוד בוואלה!

השפלה: באייר לברקוזן הביסה 2:5 את בורוסיה דורטמונד בחוץ

לכתבה המלאה
ניקלאס זולה, באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
מאדום לצהוב. זולה/GettyImages, Alexander Hassenstein

מדובר בצירוף משמעותי עבור דורטמונד לאור היכולת החלשה של ההגנה וחוסר הוודאות בנוגע לעתיד של שאר הבלמים בקבוצה. רק אתמול דורטמונד ספגה 5:2 משפיל בבית נגד לברקוזן, שגרם לפער מבאיירן המוליכה לגדול לתשע נקודות. דורטמונד ספגה עד כה 36 שערים ב-21 מחזורים, כאשר רק ארבע קבוצות בליגה הבכירה ספגו יותר ממנה.

בנוגע לעתידם של שאר בלמי הקבוצה במועדון, דן אקסל זגאדו מסיים את חוזהו בקיץ ועתידו לא ברור, מרטין פונגרצ'יץ' המושאל מוולפסבורג לא צפוי להירכש, ושני הבלמים הבכירים, מאטס הומלס ומנואל אקנג'י, מסיימים חוזה בקיץ 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully