וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות הבדיקות של הרוסיות לא הגיעו, המשחק מול קנדה נערך עם מסכות

אולימפיאדת החורף: משחק ההוקי קרח נדחה ביותר משעה לאחר שהקנדיות חששו שליריבה מקרים חיוביים, השחקניות שיחקו עם N-95. וגם: הגולש שהחלים מסרטן וזכה בזהב

אולימפיאדת החורף 2022 בבייג'ינג הינה הראשונה בעידן הקורונה, וימים ספורים מפתיחת המשחקים קיבלנו סיפור הזוי במיוחד בחסות המגיפה. המשחק בשלב הבתים בטורניר ההוקי קרח לנשים בין הוועד האולימפי הרוסי לקנדה נדחה ביותר משעה, הסיבה? תוצאות הבדיקות שערכו בסגל הרוסי בבוקר המשחק עדיין לא הגיעו, והקנדיות חששו כי כמה משחקניות היריבה חיוביות לנגיף, זאת אחרי שבשבוע שעבר שש שחקניות מהסגל הרוסי נמצאות חיוביות ונכנסו לבידוד.

הנבחרת הצפון אמריקאית סירבה תחילה לעזוב את חדרי ההלבשה, ודרשה שהרוסיות יעלו לשחק עם מסכה. הרוסיות הגיבו כי הן מוכנות לפשרה שהושגה באמצעות התאחדות ההוקי קרח הבינלאומית ושגם הקנדיות יעטו מסכות, וכל השחקניות עלו למגרש עם מסכות N-95. התוצאות של בדיקות התקבלו במהלך ההתמודדות, ולאחר שהתברר כי כולן שליליות בסגל הרוסי, המסכות הוסרו. במשחק עצמו קנדה ניצחה 1:6 ושמרה על מאזן מושלם אחרי שלושה משחקים.

מקס פארוט, גולש סנובורד קנדי. Patrick Smith, GettyImages
החלים מסרטן והפך לאלוף אולימפי. פארוט/GettyImages, Patrick Smith

במקביל, מי שסיפק את הרגע המרגש של המשחקים עד כה הוא גולש הסנובורד הקנדי, מקס פארוט, שזכה במדליית זהב בסלופסטייל שלוש שנים בלבד לאחר שאובחן כחולה סרטן. פארוט בן ה-27, שזכה במדליית כסף במשחקים ב-2018, אובחן עם לימפומת הודג'קין כעשרה חודשים לאחר מכן. הוא עבר 12 טיפולי כימותרפיה בחצי שנה, תהליך אותו הגדיר כרגעים הקשים ביותר בחייו. "כל כך הרבה קרה בארבע השנים הללו. זה היה סיוט, קשה להסביר את מה שעברתי. אין אנרגיה, אין לך שרירים. זה מדהים לחזור לאולימפיאדה, הפעם עם מדליית זהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully