וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיב בחיוב: מקס היידיגר צפוי להופיע במשחקים הקרובים של נבחרת ישראל

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 10:54

מתאזרח חדש יצטרף לכחולים-לבנים לקראת צמד המשחקים נגד גרמניה, בכפוף לאישור פורמלי מפיב"א. תמיר בלאט ויובל זוסמן לא ישוחררו כנראה מאלבה ברלין, אופטימיות בנוגע לכשירותו של גל מקל

תקציר: ברצלונה - אוברדוירו 67:83/ספורט1

נבחרת ישראל תתכנס בעוד כשבועיים לחלון השני במוקדמות גביע העולם, שבמסגרתו תקיים מפגש כפול עם גרמניה: ביום שישי (25 בפברואר) בשעה 14:30 בהיכל קבוצת שלמה, וכעבור כ-72 שעות, ביום שני בשבוע, תתארח בהיידלבורג.

אחרי הניצחונות על פולין ואסטוניה, צפוי להתייצב מתאזרח חדש במדים הכחולים-לבנים, וזהו מקס היידיגר, שמופיע העונה באולדנבורג הגרמנית ומכיר היטב את היריבה. ראשי הנבחרת עומדים בקשר רציף עם הגארד, שהשיב בחיוב להצעתם להצטרף והחליט למעשה לוותר על האופציה שלו לשחק בנבחרת אוסטריה.

מקס היידיגר שחקן בני הרצליה. אודי ציטיאט
בליגת האלופות הוא קלע 15.8 נקודות עד להדחתם של הגרמנים. היידיגר/אודי ציטיאט

היידיגר (24, 1.91) משחק באולדנבורג על תקן מושאל ממכבי תל אביב, ומעמיד ממוצעים של 15.1 נקודות ו-2.7 אסיסטים בליגה, אף שקבוצתו מדורגת במקום האחרון. בליגת האלופות הוא קלע 15.8 נקודות עד להדחתם של הגרמנים בתום השלב הראשון.

בקו האחורי הוא צפוי לחבור בין היתר לגל מקל, שהושבת בחודש וחצי האחרונים בגלל קורונה ופציעה. הרכז חזר לאימונים באנדורה, ובהנחה שישוב לשחק במדי הקבוצה השבוע או בשבוע הבא, הוא יוזמן לנבחרת ויעמוד לרשותו של המאמן גיא גודס.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין עם תמיר בלאט. אודי ציטיאט
לא יגיעו. בלאט וזוסמן/אודי ציטיאט

מי שלא יוכלו להגיע לחלון הקרוב הם הנציגים הישראלים בשורות אלופת גרמניה, תמיר בלאט ויובל זוסמן. אלבה ברלין לא הגיעה להסדר עם האיגוד הגרמני ואינה מתכוונת לשחרר את שחקניה המקומיים למפגשים עם ישראל, וגם הישראלים יושפעו ככל הנראה מהמצב.

לאור פציעותיהם של רועי הובר וניב משגב, בר טימור עשוי לחזור לסגל הלאומי. גם מועמדותו של שון דאוסון נשקלת בחיוב.

בערב שלפני המשחק הביתי נגד גרמניה תתארח מכבי תל אביב באיסטנבול אצל אנאדולו אפס, ובאיגוד מקווים לקבל לחלון הקרוב שני שחקנים משורות האלופה. הם ביקשו מהצהובים לשחרר את ג'ייק כהן, רומן סורקין ו/או יפתח זיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully