וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקיץ' הביס את הנטס, מאמנו: "התעייפנו מלראות אחד את השני"

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 11:06

הסרבי רשם טריפל דאבל ונכנס לרשימה בה רק צ'מברליין נמצא, מאלון: "תקופה מאתגרת, רואה את השחקנים יותר מאת אשתי והילדים". נאש: "לא ניכנס לפאניקה". וגם: הבכורה שהלהיבה את הקליפרס והבשורה הטובה משיקגו

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

ניקולה יוקיץ' רשם אמש (ראשון) עוד יום מוצלח במשרד, כאשר טריפל דאבל אדיר של 27 נקודות (12 מ-15 מהשדה), 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים הוביל את דנבר ל-104:124 על ברוקלין, שללא ג'יימס הארדן ועם קיירי אירווינג נחלה הפסד שמיני ברציפות.

ניקולה יוקיץ' שחקן דנבר נאגטס. רויטרס
לא ריחם על הנטס. יוקיץ'/רויטרס

ה-MVP המכהן מוביל את הליגה העונה עם 14 טריפל דאבלים, והוא מצמצם פערים בטבלה ההיסטורית מווילט צ'מברליין (71 לעומת 78). כמו כן, הסרבי הפך לשחקן השני אי פעם אחרי צ'מברליין שרושם יותר מפעם אחת בקריירה טריפל דאבל של 25 נקודות ומעלה ב-80% ומעלה מהשדה. הסנטר קלע 23 מתוך 27 הנקודות שלו ברבע השני והשלישי, בהם הנאגטס הפכו פיגור של שבע נקודות ליתרון 21. הקבוצה מקולורדו עצרה את הנטס על 29 נקודות בלבד במחצית השנייה וקטעה רצף של שלושה הפסדים.

זמן קצר לפני פגרת האולסטאר, הנאגטס מדורגים במקום השישי במערב ומקדימים את מינסוטה השביעית במשחק אחד בקרב על הבריחה מהפלייאין. מאמן הקבוצה, מייק מאלון, הבהיר עד כמה הוא זקוק להפסקה: "זו תקופה מאתגרת לכל קבוצה, מאמן ושחקן. יש לנו חמישה משחקים עד פגרת האולסטאר, התעייפנו מלראות אחד את השני. אני רואה את השחקנים יותר ממה שאני רואה את אשתי וילדיי".

מנגד, בברוקלין האווירה הרבה פחות מחויכת, ולאחר שהנטס התדרדרו לאזור הפלייאין והמקום השביעי, סטיב נאש ניסה לשדר רוגע: "לא ניכנס לפאניקה, עדיין יש מספיק משחקים אחרי הפגרה כשקווין דוראנט יחזור". עוד לפני המשחק, נאש התייחס לשמועות סביב עתידו של הארדן והכחיש כי הקבוצה תעביר אותו בטרייד בימים האחרונים של החלון. אחרי חמישה הפסדים במערב, הנטס חוזרים הביתה ויארחו במשחק הבא את בוסטון השמינית, ככל הנראה ללא אף אחד משלושת הכוכבים.

עוד בוואלה!

הזקן והים: היכן ג'יימס הארדן יוכל לשנות סוף סוף את התדמית?

לכתבה המלאה
נורמן פאוול, שחקן לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
חיזוק מיידי לקליפרס. פאוול/רויטרס

נישאר במערב, שם לוס אנג'לס קליפרס הובסה 137:113 בידי האלופה מילווקי באקס, אך עדיין איכשהו יצאה די מרוצה. אחרי שצירפה בטרייד מפורטלנד את נורמן פאוול ורוברט קובינגטון, הראשון הוביל את הקבוצה בהופעת הבכורה שלו עם 28 נקודות. "אני יכול להתאים לכאן בצורה מושלמת, עם פול ג'ורג' וקוואי לאונרד כשהם יחזרו. בקריירה שלי הייתי בכל תפקיד בקבוצה - זה שמנסה לפלס את דרכו לרוטציה, זה שמשחק וזה שנדחק מחוץ לרוטציה".

"בתור קבוצה בלי מקום תחת תקרת השכר להרבה שנים, לא חשבנו שזה ריאלי להשיג שחקן כמו פאוול", אמר הנשיא לענייני כדורסל בקליפרס, לורנס פרנק, "קשה להשיג שחקן כזה, שנמצא בשיא שלו ובחוזה ארוך טווח" (90 מיליון דולר לחמש שנים). גם המאמן המנצח, מייק בודנהולצר, החמיא לרכש של הקבוצה מעיר המלאכים: "זו תוספת טובה עבורם, קשה לשמור עליו. לשחק כפי שהוא שיחק ביום הראשון שלך בקבוצה זה מרשים".

במזרח, שיקגו נכנעה בקרב הצמרת לפידלפיה, אך מאמנה בילי דונובן סיפק ידיעה חשובה לקראת המשך העונה. לבולס מכת פציעות הקשה, אך שחקן השנה השנייה פטריק וויליאמס, שנותח בידו באוקטובר והיה עלול להחמיץ את שארית העונה, עשוי לחזור כבר השנה. "אני מרגיש די טוב בנוגע לשיקום שלו, לפי מה ששמעתי", סיפר דונובן, "יש אפשרות רצינית, אם הוא ימשיך להתקדם בשיקום, שהוא יחזור לפני תום העונה הרגילה. אם הכל יסתדר נכון, יכול להיות שהוא ישוב כשישארו 10, 12 או 14 משחקים לפני הפלייאוף".

דמאר דרוזן, שקלע 45 נקודות בהפסד, התייחס לסוגיית הפצועים: "אנחנו חסרים את לונזו בול, אחד הרכזים הטובים בליגה, את אלכס קארוסו, אחד השומרים הטובים בליגה, ואת וויליאמס שהוא אחד הכוכבים הצעירים הטובים בליגה. אין לנו אותם כרגע, אבל הם יחזרו. אנחנו לא צריכים לדאוג מכך שאין לנו שחקנים אחרים, אני מבטיח שכל קבוצה ב-NBA הייתה רוצה את שלושת השחקנים הללו אצלה. נקבל אותם בחזרה ונהיה בסדר".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully