וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש כבד בנוף הגליל מקרע בצולבת ללקס: "מתפללים לאבחנה אחרת"

הקשר שנפצע בטדי, יעבור MRI שלאחריו תתקבל תמונה מלאה של הפגיעה וחומרתה. ברדה יצטרך לאלתר, ולבלום יקבל יותר דקות?

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל חזרה אמש (ראשון) עם נקודה חשובה מקרב התחתית נגד בית"ר ירושלים בטדי. בקבוצה חששו לפני המשחק שחילופי המאמנים אצל היריבה יכניסו את שחקני בית"ר למוטיבציה גבוהה, אך בסופו של דבר, אחרי משחק שקול מאוד עם הזדמנויות רבות לשתי הקבוצות, לוח התוצאות הורה 0:0.

מה שהעסיק את אנשי הקבוצה במהלך הלילה זו פציעתו של הקשר ניר לקס, שנפגע בברכו והוחלף כבר במחצית הראשונה. האבחנה הראשונית מדברת על חשש גדול מקרע ברצועה הצולבת, אך כנהוג בפציעות כאלה, רק צילום MRI יספק אבחנה מדויקת. לקס טופל במשך דקות רבות ובסיום התקשה לדרוך על הרגל וללכת בכוחות עצמו. "זה נראה לא טוב, הלוואי שאנחנו טועים. כולנו מתפללים שהצילום יראה אחרת", אמרו הבוקר בקבוצה.

לקס סומן כאחד משחקני המפתח של המאמן שי ברדה, שהתעקש להביא אותו בחלון ההעברות שננעל בשבוע שעבר. בהנחה שהקשר יעדר לתקופה ממושכת מדובר במכה קשה לתוכניות המקצועיות של נוף הגליל וברדה יצטרך לאלתר פתרונות. ג'ון אוגו שהחליף את לקס ונכנס להופעת בכורה, נראה כבד מאוד וסובל מעודף משקל. בצוות המקצועי לא תיכננו לתת לניגרי לשחק והכוונה היתה להכניסו לעניינים בצורה הדרגתית, לאחר שלא שיחק שנתיים רצופות וגם סבל מבעיות בברכיים.

קשר הפועל נוף הגליל, ניר לקס. דני מרון
ברדה בנה עליו כעל הבורג המרכזי במרכז המגרש. לקס/דני מרון

כעת יצטרך המאמן ברדה למצוא פתרונות מתוך הסגל הקיים, כאשר ייתכן שאיתן ולבלום יקבל דקות רבות יותר בקישור האחורי. ולבלום אגב, לא נכלל אמש בסגל לאחר שנמצא חיובי לקורונה.

סוגייה נוספת בה עסקו שחקני הקבוצה היא ההחלטה של המאמן ברדה, להמשיך עם שוער המישנה מתן עמבר בהרכב למרות שהשוער הראשון, סטפן מרינוביץ', חזר מדובאי, לאחר ששהה עם נבחרת ניו זילנד. ברדה העדיף לתת את הקרדיט לעמבר שהיה מצוין במשחק הקודם נגד מכבי פתח תקוה והשוער החזיר לו ביכולת גבוהה גם אתמול בטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully