וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק אוברמארס התפטר מאייאקס בעקבות הודעות מטרידות לנשים: "מתבייש"

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 8:39

המנהל המקצועי של המועדון ההולנדי נאלץ לעזוב אחרי "סדרה של הודעות לא הולמות למספר נשים קולגות לאורך תקופה". אוברמארס: "לא הבנתי בזמן שעברתי את הגבול"

תקציר: פ.ס.וו - אייאקס 2:1/ספורט1

מארק אוברמארס, שעמד בראש מחלקת הכדורגל של אייאקס, סיים את דרכו במועדון הלילה (בין ראשון לשני) לאחר שהודה כי פנה לנשים שעבדו במועדון בהודעות מטרידות ש"חצו את הגבול". על פי המועדון, מדובר ב"שורה של הודעות לא הולמות, שנשלחו למספר נשים שהיו קולגות, לאורך תקופה ארוכה".

אדווין ואן דר סאר, מנכ"ל אייאקס שגם שיתף פעולה עם אוברמארס בימיהם כשחקנים, אמר: "אני ומארק ביחד משנות ה-90 המוקדמות, אנחנו חברים וקולגות כמעט עשור ולצערי הפרק שלנו ביחד הסתיים. זו מכה לכל מי שאוהב את אייאקס, אבל השאיפות שלנו והמטרות שלנו נותרו זהות".

המנהל הספורטיבי של אייאקס מארק אוברמארס. GettyImages
"זו מכה לכל מי שאוהב את אייאקס"/GettyImages

אוברמארס אמר: "אני מאוד מובך. בשבוע שעבר הבנתי את מעשיי וכיצד הם השפיעו על אחרים. לצערי לא הבנתי בזמן שעברתי את הגבול, אבל זה התברר לי כעת ואני רוצה להתנצל על מעשיי. אני מבין מה עשיתי, אבל מבין את זה מאוחר מדי". אוברמארס הוסיף: "אני מתנצל. אני מרגיש לחץ גדול, זו התנהגות לא מקובלת. אין לי ברירה אלא לעזוב".

אוברמארס, שרשם קריירה מצוינת ככדורגלן במדי אייאקס, ארסנל וברצלונה, נחשב למנהל מוערך ומצליח בעשר השנים שלו בתפקיד במועדון הפאר ההולנדי. העזיבה שלו מיידית, אחרי מה שהוגדר במועדון כתוכן "שכואב במיוחד לכולם". רק לאחרונה הוא האריך חוזה במועדון עד 2026. "עכשיו זה הגיע לסיומו", אמר ואן דר סאר, "אנחנו עובדים פה על משהו נהדר כאן באייאקס, כך שהחדשות האלה הן מכה קשה עבור מי שהמועדון יקר לו".

לין מייארד, יושב ראש אייאקס, אמר שזו "סטיואציה דרמטית" למועדון וסיפר: "הנשים שנאלצו להתמודד עם הדברים האלה וההתנהגות הזאת עברו אירוע דרסטי. שמענו הרבה שמועות, והגבנו מהר, אחרי ששקלנו מה הדבר הנכון לעשות, יחד עם ואן דר סאר.... מארק הוא המנהל המקצועי הכי טוב שהיה פה, לא במקרה שדרגנו לא את השכר והאערכנו לו את החוזה, אבל למרבה הצער, הוא ממש עבר את הגבולות, לא הייתה אפשרות שימשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully