וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו זכה לתרועות מאוהדי ריאל מדריד: "ערב מיוחד, אני אסיר תודה"

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 7:45

המגן הוותיק זכה לסטנדינג אוביישן ב-0:1 מול גרנאדה והודה: "היה משחק מוזר". אנצ'לוטי התייחס לבעיות בסגל, ואמר: "אנחנו לא בשיאנו, אבל ניצחנו"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - באייר לברקוזן 5:2/ספורט1

ריאל מדריד לא הרשימה במיוחד אתמול (ראשון) ללא קארים בנזמה ו-ויניסיוס, אבל הצליחה לנצח 0:1 את גרנאדה והגדילה את הפער מסביליה השנייה לשבע נקודות. שער של מרקו אסנסיו בדקה ה-74 עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות.

מרסלו שחקן ריאל מדריד. Quality Sport Images, GettyImages
הודה לאוהדי ריאל. מרסלו/GettyImages, Quality Sport Images

מרסלו, שפתח בהרכב וזכה להרבה אהבה מאוהדי ריאל, אמר: "הסטנדינג אוביישן? אני יכול להיות רק אסיר תודה כלפי האוהדים בברנבאו. הלילה היה מיוחד מאוד למרות שכבר חוויתי כאן הרבה לילות יפים. האהבה שקיבלתי מהאנשים האלה היא אדירה. אני מודה לאוהדים על האהבה". על המשחק עצמו אמר: "היה משחק מוזר. לקח לנו קצת זמן להיכנס לעניינים במחצית הראשונה, אבל עם סבלנות הצלחנו לשבור אותם. מרקו כבש שער יפה, יש לו רגל נהדרת".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי פרגן לכובש ואמר: "אסנסיו משחק טוב מתחילת העונה, יוביץ' לא ב-100% כשירות מאז הקורונה, בגלל זה איסקו שיחק בעמדה 9 הפעם. אנחנו לא בשיא הכושר שלנו נכון לעכשיו, אבל לקחנו שלוש נקודות חשובות. המשחק בחמישי השפיע מאוד על ההופעה שלנו היום". האיטלקי בישר שמצבו של קארים בנזמה משתפר והוא "צפוי לשחק מול ויאריאל".

מרקו אסנסיו אמר: "אני שמח מאוד. הצלחתי לכבוש שער נהדר, אבל הכי חשוב שהשגנו שלוש נקודות. שיחקנו מצוין במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully