וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן קלע 18 נקודות והוביל את אלבה ברלין לניצחון על בון

הישראלי ליקט 7 ריבאונדים ב-26 דקות, בלאט לא קלע ב-77:89. הפסד דרמטי לריאל מדריד מול ולנסיה, ברצלונה ניצחה וצמצמה פערים מהפסגה

תקציר: ברצלונה - אוברדוירו 67:83/ספורט1

יובל זוסמן סיפק הערב (ראשון) את אחד המשחקים הטובים שלו מאז שהפך לליגיונר, כאשר הוביל את רשימת הקלעים של אלבה ברלין עם 18 נקודות ב-77:89 על בון בליגה הגרמנית. עבור הקבוצה מבירת גרמניה מדובר בניצחון חוץ חשוב במיוחד, שכן המארחת מדורגת במקום השני בליגה, בעוד המנצחת שישית בטבלה.

אחרי פיגור זעום בסוף הרבע הראשון, אלבה ניצחה ברבע השני בעשר נקודות ונטלה את היתרון בירידה להפסקה. האורחת שמרה על יתרון דו ספרתי ברוב הרבע השלישי, והצליחה להדוף ניסיון קאמבק של בון, שצימקה את הפער לחמש נקודות בלבד בדקות האחרונות. פרט ל-18, יותר מכל שחקן אחר בקבוצתו, זוסמן הוסיף גם 7 ריבאונדים ב-26 דקות, בעוד חברו הישראלי תמיר בלאט לא קלע בשש דקות פרקט. פארקר ג'קסון בלט מנגד עם 20 נקודות ו-10 אסיסטים.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. ברצלונה, אתר רשמי
כיכב וניצח. מירוטיץ'/אתר רשמי, ברצלונה

בספרד, ברצלונה הצליחה לצמק במעט את הפער מריאל מדריד המוליכה אחרי שגברה 67:83 בביתה על אוברדוירו מהתחתית. המחצית הראשונה בקטאלוניה הייתה צמודה במיוחד, כאשר שלשה של סרג'י מרטינס שתי שניות לבאזר ברבע השני שברה שוויון וקבעה 34:37. האורחת המפתיעה נשארה בעניינים גם ברבע השלישי, אך ניקולה מירוטיץ' קבע 50:57 מקומי אחרי 30 דקות. לאורינאס בליאוסקאס קבע שוויון 59:59 כשבע דקות לסיום, אך מאותו הרגע ברצלונה פתחה מבערים וברחה. ריצת 8:24 עד לסיום חרצה את גורל ההתמודדות, שהסתיים בהפרש השיא שהיה לברצלונה במשחק. ניקולה מירוטיץ' רשם דאבל-דאבל של 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, ברנדון דייויס הצטרף אליו בספרות כפולות עם 11 נקודות. לאורינאס בירוטיס הוביל את האורחת עם 17 נקודות, הנרי אלנסון הוסיף 13.

מאוחר יותר, ריאל מדריד נכנעה בביתה לוולנסיה אחרי 94:93 דרמטי. האורחת כבר הוליכה 83:90 לקראת הסיום, אך שלשה של סרחיו יול צימק לנקודה 3.6 שניות לסיום. חאבייר לופס ארוסטגי החטיא את זריקת העונשין הראשונה ופספס בחזרה את השנייה, בויאן דובלייביץ' ליקט ריבאונד התקפה שמנע מריאל ניסיון לזרוק לפני הבאזר. יול הוביל את המפסידה עם 17 נקודות, האקס הלבן קלמן פרפליץ' קלע 16 נקודות עבור המנצחת, בדיוק כמו ג'אסייל ריברו. ריאל עדיין ראשונה עם מאזן 4:16, אך ברצלונה דולקת אחריה עם 3:14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully