וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הרצליה תמשיך את המומנטום על חשבון ראשון לציון?

המחזור ה-17 בליגת העל: רגע לפני חצי גמר הגביע תרצה הקבוצה מהשרון לשמור על מקומה בצמרת נגד נועלת הטבלה (20:00). הפועל אילת תציג את טוני דגלאס במשחק החוץ נגד עירוני נס ציונה (18:00)

תקציר: ריאל מדריד - אנדורה 88:83/ספורט1

משחקי המחזור ה-17 בליגת העל ייצאו מחר (שני) לדרך עם שני משחקים. בני הרצליה הממוקמת בצמרת הגבוהה תנסה להמשיך את התקופה הטובה שעוברת עליה כשתארח את מכבי ראשון לציון נועלת הטבלה. עירוני נס ציונה תרצה להתאושש מההפסד לאותה הרצליה בשבוע שעבר בגביע כשתארח את הפועל אילת.

כריס באב, שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
הרצליה תמשיך במומנטום? באב/ברני ארדוב

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון (20:00)

הנתונים: מכבי ראשון לציון ניצחה בארבעה מששת משחקי החוץ האחרונים שלה באולם בהרצליה. בני הרצליה ביצעה מהפך של 44 נקודות בסיבוב הראשון בדרך לניצחון ב-30 הפרש בבית מכבי. הכתומים שיחקו רק שני משחקים בחודש ינואר, אך המצב לא ייראה טוב יותר בפברואר בו מתוכננים להם נכון לעכשיו רק שלושה משחקים.

במרכז ההתמודדות: טו הולוואי. בארבעה משחקים מאז פוטר גיא גודס רשם הולוואי 19.2 נקודות למשחק אחרי שבשלושה מתוך ארבעה משחקים שקדמו לכך לא הגיע ל-10 נקודות.

בכמה מילים: בבני הרצליה הגיעו לשיא ראשון העונה בסוף השבוע עם הניצחון על נס ציונה והעלייה לחצי גמר גביע המידנה. כעת, שבוע לפני שהם ינסו להתקרב לתואר היסטורי, רוצים בקבוצה של אורן אהרוני לשמור על המומנטום שלהם ולהישאר צמודים לצמרת הגבוהה. במכבי ראשון לציון לא שיחקו בשבוע שעבר אחרי הניצחון החשוב על נס ציונה שהשאיר אותם בחיים בליגה. הכתומים שיחררו מאז המשחק את כריס קלייברן שעבר לטורקיה, אך עדיין שוקלים לצרף זר שישי לסגל.

עוד בוואלה!

לפני ההעפלה: הדרמה הגדולה בהפועל תל אביב סביב ג'יימס יאנג

לכתבה המלאה
בריון אלן, הפועל אילת. דני מרון
מקבל חבר חדש לקו האחורי. אלן/דני מרון

עירוני נס ציונה - הפועל אילת (18:00)

הנתונים: בארבעה מתוך ששת משחקיה האחרונים בליגה לא הגיעה עירוני נס ציונה ל-70 נקודות, כשבשלושה מהם היא קולעת 60 נקודות ומטה. ב-32 הימים מאז התבוסה שלה להפועל תל אביב ועד המשחק מחר שיחקה הפועל אילת רק משחק אחד וגם בו הובסה. לאילת ניצחון חוץ אחד העונה, על הפועל חולון, כשבשלושה מתוך ששת הפסדיה בחוץ היא הובסה ביותר מ-15 הפרש.

במרכז ההתמודדות: טוני דגלאס. הגארד האמריקאי שהגיע מהליגה היוונית כבר נמצא באילת יותר משבועיים אך לא זכה לשחק בשל הקורונה שתקפה את הליגה.

בכמה מילים: בנס ציונה מאוכזבים מאוד מההדחה מגביע המדינה נגד בני הרצליה ומהיכולת הכללית של הקבוצה בזמן האחרון. למרות חוסר שביעות הרצון הכללי הכתומים מתלבטים האם לבצע שינויים נוספים בסגל, לאחר שכבר ביצעו גל של שינויים בתחילת העונה, ויחכו לפחות עד אחרי חלון הנבחרות עם ההחלטה שלהם. בהפועל אילת מיעטו לשחק בתקופה האחרונה גם בשל קורונה בקבוצה, אך גם בשל קורונה אצל קבוצות אחרות. הדרומיים מקווים לבכורה טובה של שחקן החיזוק טוני דגלאס שישלים את הקו האחורי ביחד עם רועי הובר ובריון אלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully