וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל עליון רוצה למנוע את הדרבי, במכבי תל אביב מתייחסים "כמו ליורוליג"

6.2.2022 / 14:49

שני ברבע הגמר (17:30): מחזיקת הגביע תצא לבית מלון לפני המשחק הקריטי בכפר בלום, קלויארו, נאנלי וריינולדס מחוץ לסגל. המארחת רוצה לנער את החלודה ולרשום סנסציה. הפועל תל אביב מחכה בחצי גמר

יאניס ספרופולוס מסכם את ההפסד לאנאדולו אפס/צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: אסף דרורי

משחקי רבע גמר גביע המדינה לעונת 2021/22 יינעלו מחר (שני, 17:30) במפגש המסקרן בו תארח הפועל גליל עליון את מכבי תל אביב. המנצחת במשחק תיפגש עם הפועל תל אביב בחצי הגמר שייערך ב-14 בפברואר ביד אליהו, כשבחצי הגמר השני ישחקו הפועל חולון ובני הרצליה.

הנתונים: 13 פעמים נפגשו שתי הקבוצות עד היום במסגרת גביע המדינה, המאזן עומד על 12 ניצחונות למכבי תל אביב וניצחון בודד לגליל עליון שגברה על הצהובים 81:92 בחצי גמר הגביע בשנת 1992 עם 34 נקודות בלתי נשכחות של ברד ליף. 16 נקודות יתרון שמטה גליל עליון בסיבוב הראשון של הליגה נגד מכבי בדרך להפסד 88:84. חמש פעמים פגש ברק פלג את מכבי תל אביב בגביע המדינה בתור שחקן ומעולם לא ניצח. בתור מאמן זה מפגש ראשון שלו.

שחקן הפועל גליל עליון שאבון לואיס מול שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו. ברני ארדוב
אווירה חגיגית/ברני ארדוב

במרכז ההתמודדות: אייק אייריבו. גליל עליון תצטרך יום נהדר מהגארד המוביל שלה כדי להפתיע את מכבי תל אביב, ובמיוחד אחרי היכולת הלא משכנעת בהפסד לגלבוע/גליל ביום חמישי.

בכמה מילים: הקבוצה של ברק פלג חזרה לפרקט ביום חמישי אחרי למעלה מחודש ונראתה חלודה מאוד בדרך להפסד חוץ בגן נר. בגליל מקווים כי יראו טוב בהרבה בגביע, אחרת הסיכוי שלהם להפתעה הוא נמוך מאוד. בקבוצה סיפרו כי כפר בלום צפוי להיות מלא ובאווירה חגיגית במיוחד במשחק, בתקווה לדחוף את השחקנים במשחק. במכבי תל אביב חזרו להתאמן תחת יאניס ספרופולוס בסוף השבוע, כשהם מתאוששים מהתבוסה הקשה לבאיירן מינכן ביום חמישי. הצהובים מגיעים למשחק נוקאאוט ראשון לעונה הזאת בידיעה שהם חייבים לנצח כדי להימנע מכניסה לעוד סוג של משבר. במועדון מתייחסים למשחק כמו למשחק יורוליג ויצאו כבר הערב לבית מלון בתום אימון אחר הצהריים. לאחר האימון הכריזה מכבי תל אביב על כך שאנג'לו קלויארו, ג'יימס נאנלי וג'יילן ריינולדס לא נרשמו למשחק, כך שבסגל נכללו סקוטי ווילבקין, קיירי תומאס, קינן אוואנס, דריק וויליאמס ואנטה ז'יז'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully