וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלצ'יק הסתפק במדליית הכסף אחרי דרמת שיפוט בפריז, מוקי הפסיד בקרב על הארד

6.2.2022 / 20:07

הג'ודוקא (עד 100 ק"ג) לא הצליח לשחזר את הזכייה מ-2020 אחרי דרמת שיפוט בגמר. מוקי (עד 81 ק"ג) נוצח על ידי סמי שושי בניקוד הזהב

פיטר פלצ'יק שזכה לפני שנתיים במדליית זהב בגרנד סלאם פריז בג'ודו, לא הצליח לשחזר זאת הערב (ראשון) כאשר הפסיד בגמר בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג והסתפק במדליית הכסף. כעת יש לו בפריז מדליית זהב (2020), ארד (2019) וגם כסף (2022).

פלצ'יק עלה אוטומטית לסיבוב השני ובו ניצח את ז'וריס אגבניינו המקומי - אחיה של קלריס אגבניינו האגדית. לאחר מכן הוא גבר על רפאל בוזקאריני הברזילאי באיפון 25 שניות לסיום הקרב, ועלה לטופ 4. היריב הבא שלו היה מוזפרבק טורובוייב מאוזבקיסטן, ג'ודוקא בן 21 וחסר ניסיון, עליו גבר באיפון 12 שניות לסיום אחרי פיגור בווזארי.

בגמר פגש את טומה ניקיפורוב הבלגי, לו הפסיד לפני כשנתיים בגרנד סלאם הונגריה בניקוד זהב, ושוב הקרב נגרר לניקוד זהב. לישראלי היו שני עונשים והוא נפגע בפניו ונזקק לטיפול, ואחרי 6:28 דקות של קרב הגיעה הדרמה הגדולה: פלצ'יק התחיל תרגיל והשניים נפלו יחד, כאשר תחילה נקבע ניקוד לזכותו, אבל לאחר בדיקת VAR הוחלט כי מדובר במהלך מסוכן ולכן הבלגי זכאי לניקוד. ניקיפורוב ניצח והשניים התחבקו.

פיטר פלצ'יק מפסיד ג'ודו. GettyImages
השלים את כל סדרת המדליות בפריז. פיטר פלצ'יק/GettyImages

במשקל עד 81 ק"ג, שגיא מוקי עלה אוטומטית לסיבוב השני ובו הוא גבר על קנטן ז'ובר הצרפתי. ברבע הגמר המתין לו שרופידין בולטאבוייב האוזבקי, בשחזור מדויק מלפני שנתיים.

לצערו של הישראלי, בדיוק כמו ב-2020, גם היום הוא נכנע לבולטבאייב ברבע הגמר וכך הוא המשיך לבית הניחומים, לקרב נגד לואיק פייטרי המקומי בו ניצח והעפיל לקרב על הארד בו המתין לו היריב המיתולוגי סמי שושי הבלגי. מוקי נכנס עם שני עונשים לניקוד הזהב וביצע תרגיל שתחילה נתן לו ווזארי וניצחון, אבל אז הניקוד נמחק בהחלטת שופטים. הקרב נמשך כמעט 6:30 דקות, עד אשר שושי השיג את הווזארי המכריע והותיר את הישראלי מתוסכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully