וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף של לם ונתניה נמשך: "עכשיו חייבים להגיע לפלייאוף העליון"

הניצחון בטרנר הגדיל את התיאבון, המאמן הנרגש שלח מסר לאוהדים. טוואמסי צפוי להגיע לישראל בכושר ירוד, ייכנס למשטר אימונים

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

מכבי נתניה רשמה אמש (שבת) את אחד הניצחונות הגדולים שלה העונה, כשגברה 0:1 על הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. אחרי שתי תוצאות תיקו נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה, סיימה נתניה את סדרת המשחקים שלה מול הגדולות ללא הפסד ועם חמש נקודות יקרות מאוד שהקפיצו אותה חזק אל תוך המאבק על כרטיס לפלייאוף העליון. "זה ניצחון חשוב מאוד שמראה על הכוח שיש במכבי נתניה", אמר גורם בקבוצה אחרי המשחק בטרנר, "אחרי ניצחון כזה אנחנו חייבים להגיע לפלייאוף העליון".

מי שעמד במרכז העניינים אמש וקיבל הכי הרבה מחמאות מכולם הוא המאמן בני לם, שהצליח להפיח רוח חדשה של ווינריות בקבוצה. גם אתמול נתניה באה לשחק בשביל לנצח ולקחת את הנקודות, בניגוד לקבוצות רבות שמגיעות לטרנר להתגונן כדי לא לסיים שם עם הפסד. המאמן החליט על מספר שינויים בהרכב, כאשר פלאמן גלאבוב ובוריס אינו שקיבלו את חולצת ההרכב נראו מצוין, בעוד שיובל אשכנזי, קיבל הרבה מנוחה ונכנס לשחק רק בסמוך לדקה ה-90.

"הכיף שלנו הוא לראות 2,000 אוהדי נתניה שמגיעים למשחק", אמר המאמן בסיום. "אנחנו ממשיכים ונשארים עם הרגליים על הקרקע ובשבת למשחק מול הפועל ירושלים אני מצפה שהאוהדים יגיעו לאצטדיון לעודד. לא 4,000-5,000, אלא עשרת אלפים נתנייתים שיבואו למשחק הזה, כי השלוש נקודות מול באר שבע הן אותן שלוש נקודות מול הפועל ירושלים".

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
ניצחון גדול. שחקני נתניה חוגגים/ברני ארדוב

לם עבר אמנם למערך של חמישה שחקני הגנה, בהתאם לחלק הקדמי החזק של באר שבע, אך נתניה נראתה טוב מאוד בשני צידי המגרש. לפני שער הניצחון שכבש אביב אברהם, בדקה ה-57, רשמה נתניה התקפה יוצאת מהכלל ובה נספרו לא פחות מ-18 מסירות רצופות שעברו בין כל שחקני הקבוצה, עד שאברהם נעץ כאמור את הכדור ברשת.

"וואו, תחושות מטורפות, זה ניצחון גדול", אמר עומרי גנדלמן בסיום. "אני גאה בחברים, גאה בקבוצה ואנחנו ממשיכים קדימה. אנחנו בפורמה טובה וצריך להמשיך את זה. מה שמאפיין אותנו זה משחק הלחימה והלחץ והבאנו את זה לפה בצורה מטורפת. כולם עשו עבודה מדהימה - מי שפתח, מי שנכנס כמחליף, כולם ביחד. הניצחון הזה הוא בשביל האוהדים שעשו את כל הדרך לפה", הוסיף הקשר, שלאחרונה הוסט לעמדת הבלם.

הקשר אמיר ברקוביץ' שנפצע בקרסולו במהלך בו הורחק רמזי ספורי, צפוי להיבדק היום ואז תתברר חומרת הפציעה. ברקוביץ' לא הצליח לדרוך לבד על הרגל בסיום והורד מהמגרש כשהוא נתמך בשני חבריו לקבוצה, שעזרו לו לרדת מכר הדשא.

עוד בוואלה!

האליפות תברח? הפועל באר שבע הפסידה 1:0 למכבי נתניה בבית

לכתבה המלאה
בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הטירוף נמשך. בני לם/ברני ארדוב

השבוע צפוי לנחות בישראל חלוץ הרכש פטריק טוואמסי, שחתם בנתניה עם סגירת חלון ההעברות. הגנאי צפוי להגיע לישראל בכושר ירוד, ובמועדון יתאימו לו תכנית אימונים מיוחדת על מנת להכשירו כמה שיותר מהר כדי שיסייע לקבוצה להגיע לשישייה הראשונה בתום הליגה הסדירה.

משחקי המחזור הבא בליגת העל

מכבי נתניה - הפועל ירושלים
מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע
הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
הפועל תל אביב - מכבי תל אביב
הפועל חיפה - בני סכנין
בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה
עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully