וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 33: חואן מרטין דל פוטרו הודיע שיפרוש אחרי הטורניר השבוע

עודכן לאחרונה: 5.2.2022 / 22:43

אלוף ארצות הברית מ-2009, שסבל מאינספור פציעות קשות במהלך הקריירה, אמר שיתלה את המחבט: "הברך שלי הפכה לסיוט"

אלוף ארצות הברית לשעבר חואן מרטין דל פוטרו הודיע היום (שבת) כי יפרוש מטניס אחרי אליפות ארגנטינה הפתוחה השבוע. הטניסאי בן ה-33 מירר בבכי והודיע כי יפסיק לשחק אחרי הטורניר הביתי.

חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. Al Bello, GettyImages
קריירה מפוארת לקראת סיום. דל פוטרו/GettyImages, Al Bello

"לפני שאני מתחיל במסיבת העיתונאים הזו, אני רוצה לשלוח מסר", אמר דלפו, "ביליתי הרבה זמן במחשבה ודמיון של היום הזה, ואני חושב שזו אחת ההודעות הקשות שאמסור. אני יודע שאנשים מצפים שאחזור לטניס, אבל הטורניר הזה הוא יותר מסע פרידה מאשר חזרה. יש לי כוח להמשיך קדימה, אבל הברך שלי הופכת לסיוט. ניסיתי את כל הטיפולים האפשריים במשך מספר שנים, עם רופאים שונים בניסיון לסדר את זה. עדיין לא מצאתי פתרון. מעולם לא דמיינתי לעצמי שאפרוש מטניס בלי האפשרות להגיד שלום ואני לא יכול לדמיין לעצמי טורניר טוב יותר מאשר בואנוס איירס כיד להיפרד. אחרי השבועות האלה נראה מה יהיה בעתיד, אבל אני רוצה לחיות כמו בנאדם בן 33 ולנסות לחיות ללא כאב. זו החלטה קשה, אבל רציתי להבהיר את זה".

דל פוטרו זכה באליפות ארצות הברית ב-2009 והגיע לחצי הגמר פעמיים ברולאן גארוס (2009 ו-2018) ופעם אחת בווימבלדון (2013). הארגנטינאי דורג בשיאו במקום השלישי בעולם וזכה ב-22 תארים במהלך הקריירה שלו. דלפו הוא הארגנטינאי השלישי אי פעם שזכה בטורניר גרנד סלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully