וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ כבד בהפועל באר שבע: "אלונה רוצה לתת שקט למערכת"

6.2.2022 / 6:23

ברקת עזבה את טרנר בתחושות קשות מכל הבחינות. גורם בסביבתה העריך: "לפטר את רוני לוי? זה לא יהיה רציני". במועדון קיוו שהקהל יהיה יותר סבלני והביעו חשש כי המחאה נגד המאמן פוגעת גם בשחקנים: "ממילא הם לחוצים, זה גורם להם לא לתפקד"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

לחץ גדול בהפועל באר שבע בעקבות ההפסד הביתי 1:0 אמש (שבת) למכבי נתניה. הבעלים אלונה ברקת שמעה את כל הקולות במהלך המשחק ובדרכה למכוניתה הקיפו אותה אוהדים של הפועל באר שבע והפצירו בה לפטר את המאמן רוני לוי. ברקת העדיפה אמש למלא פיה מים ולא להגיב לכל מה שקרה באצטדיון טרנר במהלך המשחק ואחריו.

בסביבתה אמרו: "אלונה רוצה לתת שקט למערכת ולא להוסיף לחץ. מה שירגיע את המערכת זה לחזור למסלול של יכולת מקצועית טובה וניצחונות. שום הודעה כזו או אחרת ושום גיבוי לא ירגיעו, אלא רק יכולת ותשוקה של השחקנים".

גורם המקורב לבעלים, אמר אמש: "זה לא יהיה רציני לפטר את רוני לוי וזה ממש לא בתכנית של אלונה. בואו ניכנס לפרופורציות, הפועל באר שבע במקום השני. אז הכדורגל לא גדול וזו לא הפועל באר שבע של עונות האליפות, אבל מה, לא היו מספיק רגעים מאושרים העונה?".

מריאנו באריירו שחקן הפועל באר שבע עם הלדר לופס. ברני ארדוב
גם אלונה בדילמה. שחקני באר שבע אתמול/ברני ארדוב

במועדון קיוו שהאוהדים יהיו יותר סבלניים כלפי הקבוצה אתמול במשחק. "אנחנו כבר בחודש פברואר. לא ברור לאוהדים שזו הקבוצה? זו הפועל באר שבע העונה ועם כל הביקורת, זו קבוצה שנאבקת על האליפות ושעדיין עם אותן הנקודות כמו מכבי חיפה", אמר אמש גורם בהפועל באר שבע. "האוהדים שמקללים את רוני ושקוראים לו להתפטר, לא עושים שירות טוב לשחקנים. זה לחץ שיושב על כולם וגורם לשחקנים שגם כך לחוצים, לא לתפקד. לא יהיה שום סיכוי לקבוצה הזו כמו לכל קבוצה אחרת, אם הקהל לא יהיה מאוחד מאחורי הקבוצה".

עוד בוואלה!

האליפות תברח? הפועל באר שבע הפסידה 1:0 למכבי נתניה בבית

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"עוד לא הבינו שזאת הקבוצה?" רוני לוי/ברני ארדוב

בקבוצה החליטו לתת יומיים של חופש כדי שכולם יירגעו וישובו להתאמן ביום שלישי באנרגיות אחרות. מול מ.ס. אשדוד במחזור הקרוב ייעדר רמזי ספורי שספג אמש כרטיס אדום ורותם חטואל שסוחב צהובים ולא נכלל אמש בסגל. "אנחנו צריכים להתעשת ולנסות שוב לחזור למסלול הניצחונות, אחרי שכבר היינו מחוץ למירוץ האליפות אחרי ההפסדים למכבי תל אביב ולמכבי חיפה ובכל זאת, הצלחנו לחזור עם הניצחונות שעשינו מול מכבי פתח תקוה והפועל ירושלים", אמרו במועדון אמש.

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

משחקי המחזור הבא בליגת העל

מכבי נתניה - הפועל ירושלים
מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע
הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
הפועל תל אביב - מכבי תל אביב
הפועל חיפה - בני סכנין
בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה
עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully