וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי באר שבע דרשו מברקת לפטר את רוני לוי, האוטובוס של נתניה נרגם

תקרית חמורה מחוץ לטרנר, שמשות האוטובוס נופצו. לוי: "כשקשה צריך לעמוד על הרגליים ולתקן". בני לם: "תענוג לראות את מכבי נתניה, כל המדינה רוצה לראות אותנו בפלייאוף העליון"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

תקרית חמורה אחרי המשחק הערב בין הפועל באר שבע למכבי נתניה באצטדיון טרנר: האוטובוס של שחקני ואנשי האורחת נרגם באבנים - ככל הנראה על ידי אוהדים מקומיים - וחלק מהשמשות שלו נופצו. בנוסף, כשאלונה ברקת עשתה את דרכה מחוץ לאצטדיון, אוהדים של הקבוצה ליוו אותה ודרשו ממנה לפטר את המאמן רוני לוי.

הדברים הללו הגיעו על רקע ההפסד 1:0 של סגנית המוליכה למכבי נתניה. כבר במחצית נשמעו קריאות נגד המאמן לוי ובסיום מהיציעים נשמעו קריאות רמות להתפטרותו. למרות שבאר שבע נאבקת על האליפות, האוהדים שוב לא אהבו את היכולת של הקבוצה.

אם לא די בהפסד, באר שבע סיימה את המשחק ב-10 שחקנים אחרי שרמזי ספורי הורחק. הקשר המצטיין דרך על אמיר ברקוביץ' בלי כוונה לקראת הסיום וראה כרטיס אדום בעקבות התערבות של צוות ה-VAR. ברקוביץ' מצידו, סיים את ההתמודדות עם קרח על הרגל ונישא על ידי חבריו מכיוון שהתקשה ללכת.

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
גם הפסד וגם כרטיס אדום. ספורי/ברני ארדוב

רוני לוי המאוכזב סיכם: "כשמפסידים אף פעם לא מרוצים, אכזבה גדולה מאוד. ניסינו את כל הכלים ההתקפיים, הגענו לאיזה מצב או שניים ויכולנו לכבוש, אבל לצערי לא הצלחנו. הדרך ארוכה ולא מסתנוורים אחרי תוצאות טובות, לא נאבד את הראש גם כשקשה. הגענו אחרי שני ניצחונות ליגה ברציפות, למה להגיד שזו תקופה לא טובה? אחוזי ההצלחה גבוהים מאוד. היום היה משחק מאכזב מאוד כי ציפיתי ליותר".

על הקריאות נגדו אמר: "הקהל מצפה ורוצה. הוא בא למשחק ביתי ורוצה שהקבוצה תנצח. כשלא מנצחים הקהל מאוכזב. חשוב שהשחקנים יקבלו ביטחון, הם צריכים ללמוד לשחק בלחץ וכשהדברים הולכים קשה יותר".

המאמן הוסיף: "בכדורגל כשקשה צריך לעמוד על הרגליים ולתקן. אנחנו מסוגלים להרבה יותר. הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה ומלוכדת. גם היום במשחק פחות טוב שלנו יכולנו להשוות ואולי אפילו לנצח. היו לנו שני מצבים של שערים בטוחים. שיחקנו נגד קבוצה חזקה, ראינו אותה נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב, רק בחוסר מזל היא לא ניצחה שם".

עוד בוואלה!

מכבי נתניה ניצחה את הפועל באר שבע 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הקהל שוב קורא נגדו. רוני לוי/ברני ארדוב

קפטן באר שבע, מיגל ויטור: "ידענו שיהיה משחק קשה, הוא יכול היה ללכת לכל אחד מהצדדים. היו להם מצבים לכבוש וגם לנו היו מצבים. זה הכדורגל, אנחנו מאוכזבים כי הייתה לנו הזדמנות לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה. אבל אנחנו ממשיכים קדימה ולעבוד קשה. רצינו להחזיק בכדור יותר, אבל ידענו שנתניה קבוצה חזקה שלוחצת כל המשחק. איבדנו את הכדור יותר מדי. לפעמים כשאתה יותר טוב אתה סופג שער וזה מה שקרה היום. אנחנו צריכים להשתפר".

על הקהל: "אנחנו מקווים שהם יתמכו בנו, יש לנו אוהדים נהדרים. אנחנו מבינים שהם מאוכזבים כי הם מצפים לדברים טובים יותר. אני מקווה שנשתפר והם יתמכו בנו. אנחנו יודעים שאנחנו לא הכי טובים בעולם, אבל אנחנו במאבק האליפות וגם עדיין בגביע. אנחנו מבינים את האוהדים, הם קונים כרטיס ויכולים להביע את האכזבה שלהם. אנחנו לא מתמקדים בזה, אלא באיך לשחק טוב יותר".

בני לם, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"מה הסוד? שמחת חיים, אהבה, חשק, חיבוק". לם/ברני ארדוב

בני לם נראה מאושר: "אני גאה בשחקנים שלי, בצוות שלי, באוהדים שלי, במועדון הזה, מכבי נתניה. לראות את החבורה הזו נגד שלוש הגדולות, לא ספרו אותם, לא ראו אותם. לחצנו, באנו לבאר שבע עם 10-12 אלף באר שבעים ולא ראינו שום דבר. ראינו רק מטרה אחת שהיא ניצחון. כל הכבוד לשחקנים".

לם המשיך: "מה הסוד? שמחת חיים, אהבה, חשק, חיבוק. אני מאמין בשחקנים, נותן להם אנרגיות טובות. יש אנרגיות טובות בעיר, כולם סביב מכבי נתניה. משהו קורה במכבי נתניה ותענוג לראות את הקבוצה. עוד לא הספקתי לראות את השער שלנו, אני מחכה לראות את זה בהילוך חוזר. חסרים לנו שחקנים, אבל כדורגל זה קבוצה".

המאמן סיכם: "כיף לראות את מכבי נתניה. אני רוצה מאוד להיות בפלייאוף העליון, כל המדינה רוצה אותנו בפלייאוף העליון בגלל השחקנים והקהל, אבל יש עוד קבוצות מסביב. עצם זה שהחזרתי את הקהל למגרש זה משמח. בשבוע הבא מחכה לנו יריבה בסגנון אחר, ממחר הראש שלנו בהפועל ירושלים".

השוער דני עמוס: "רצינו לקחת כמה שיותר נקודות משלושת המשחקים האלה. אני שמח שניצחנו, זה כיף גדול בשבילנו ובשביל הקהל ובשביל הדרך שאנחנו עושים כרגע. כיף גדול לראות את השחקנים הצעירים פורחים. אני פה הרבה שנים ורואה את השחקנים גדלים לאט לאט והופכים לשחקנים משמעותיים עם ניסיון. אני שמח להיות חלק מהתהליך שלהם, זה כיף גדול. כדורגל זה כיף, זה אמור להיות כיף. אני שמח שאנחנו מצליחים למצוא את השמחה בתוך כל הלחץ והבלגן".

משחקי המחזור הבא בליגת העל

מכבי נתניה - הפועל ירושלים
מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע
הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
הפועל תל אביב - מכבי תל אביב
הפועל חיפה - בני סכנין
בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה
עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully