וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ירו פתח את מאבק האליפות, פיולי: "ניצחנו את הקבוצה הטובה באיטליה!"

עודכן לאחרונה: 5.2.2022 / 21:58

הצרפתי סידר למילאן 1:2 מתוק על אינטר: "הוכחנו איזו רוח קבוצתית יש כאן". המאמן התמוגג: "מכשולים בלתי עבירים יש רק לאנשים חסרי אמונה"

תקציר ניצחונה של מילאן 1:2 על אינטר בדרבי/ספורט1

מילאן הימרה על אוליבייה ז'ירו, שהגיע מצ'לסי בעונה שעברה כגיבוי לזלאטן איברהימוביץ'. הערב (שבת) החלוץ הצרפתי הפך לגיבור הגדול של הרוסונרי ושימח את הליגה האיטלקית כולה, חוץ מאינטר כמובן. ז'ירו סידר למילאן ניצחון חשוב ומתוק מאוד, 1:2 בדרבי עם מהפך אישי במחצית השנייה. שלוש הנקודות האלו צימקו את הפער בין הקבוצות לנקודה בלבד ופתחו מחדש את מאבק האליפות.

אוליבייה ז'ירו מילאן חוגג. רויטרס
גיבור הרגע. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

"זה לא היה עוד משחק, ניצחנו את הדרבי", אמר ז'ירו לאחר המשחק, "היינו רעים במחצית הראשונה, אבל חזרנו לעניינים במחצית השנייה. קיוויתי לקבל כדור או שניים ברחבה וזה קרה במחצית השנייה. אני ממש שמח בשביל האוהדים, אני גאה בקבוצה הזו שלא ויתרה אפילו לרגע. הוכחנו שיש לנו רוח קבוצתית, מילאן חזרה!".

"זו דרך ארוכה עבורנו", הוסיף ז'ירו, "אנחנו עדיין במאבק האליפות, אבל יש עוד הרבה משחקים ואינטר עדיין המוליכה. אנחנו צריכים לנצח ולא להסתכל מה אינטר עושה".

"השחקנים הסבו לי אושר גדול", אמר פיולי המאמן לאחר המשחק, "יש לנו כרגע אותו מספר נקודות כמו בעונה שעברה בשלב הזה. אמרתי לשחקנים שלי שהם חייבים להאמין בעצמם ומכשולים בלתי עבירים יש רק לאנשים שלא מאמינים בעצמם".

"ניצחנו את הקבוצה הכי טובה בסרייה A, את המובילה והאלופה. הוכחנו את עצמנו", הוסיף פיולי, "נכון שאינטר הייתה עדיפה במחצית הראשונה, אבל השחקנים שלא לא פחדו משום דבר. יש לנו חוסן מנטאלי יוצא מהכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully