וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר עשוי להעניק מנוחה לשרי, מאיר צפוי לפתוח בצד ימין

מאמן מכבי חיפה שוקל לעלות בלי הקשר שלא התאמן באופן סדיר לאחרונה, מסתמן שהמגן החדש יישב על הספסל. ברשצקי ודיאמנטקוס צפויים להיכלל בהרכב אשדוד (שני, 20:30)

מחזור 21הסתיים07/02/2022
מכבי חיפה
  • אצילי (7)
  • אצילי (18)
  • אצילי (31)
  • אצילי (43)
  • דוד (68)
  • דוד (73)
0:6
    מ.ס. אשדוד
    תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל חדרה ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

    מכבי חיפה

    לברק בכר הייתה התלבטות עיקרית אחת לפני המשחק נגד מ.ס. אשדוד (שני, 20:30), אבל נראה שאחרי האימון המסכם היום (ראשון) היא נפתרה והמגן הימני החדש מיקאל אלפונס יישב על הספסל ובהרכב יעלה רז מאיר. בכר שקל לפתוח עם השחקן הרכש, אבל צפוי לשחק עם מאיר בימין ועם חוסה רודריגס בשמאל בעקבות העובדה שסאן מנחם מוצהב. לא מן הנמנע שאלפונס יעלה מהספסל במהלך המשחק לדקות ראשונות.

    בהרכב צפוי לפתוח גם עופרי ארד וזאת לאור העובדה ששון גולדברג לא כשיר במאת האחוזים, אך החלטה לגבי כך תתקבל רק מחר בסמוך למשחק. בחלק ההתקפי עושה רושם שצ'ארון שרי לא יפתח וזאת למרות שהשלים שני אימונים בסוף השבוע, אולם יקבל מנוחה ויפתח על הספסל כדי לא לסכנו. דין דוד כנראה יעלה בחוד וישתף פעולה עם עומר אצילי, כשגם הרכש מאוויס צ'יבוטה בתמונת ההרכב.

    הירוקים מבינים שיוכלו לפתוח פער של שלוש נקודות בראש הטבלה אם ינצחו, אך בכר הזהיר את חניכיו מהקבוצה הדרומית. "לא יהיה משחק פשוט. אשדוד נלחמת על הפלייאוף העליון ויש לה איכויות, אבל אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו כי כשאנחנו מרוכזים וטובים, אנחנו עדיפים על כל קבוצה", אמר אחד השחקנים.

    לקראת המשחק אמר בכר: "אנחנו אחרי שני משחקי ליגה ללא ניצחון וזה חשוב לחזור למסלול הניצחונות בליגה. אני שמח שצירפנו בינואר שני שחקנים שרצינו ושאני בטוח שיעזרו לנו ולסגל המצוין שיש ורוצה גם להודות להנהלה שהבינה את הצרכים של הצוות".

    הרכש מאוויס צ'יבוטה הוסיף: "אני מאוד מתרגש ומקווה שהאצטדיון יהיה מלא. אני מחכה למשחק מחר, רוצה כבר שזה יגיע ומקווה לשמח את הקהל".

    בקבוצה מחכים לראות האם ריאן סטריין ימצא קבוצה באוסטרליה עד יום חמישי, תום מועד ההעברות בליגה המקומית. אם הוא לא ימצא קבוצה, בחיפה יפתחו איתו במשא ומתן מיידי על התרת חוזהו תמורת פיצוי.

    הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדאן פלאניץ', עופרי ארד, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, עומר אצילי, מאוויס צ'יבוטה, דין דוד.

    מיקאל אלפונס מוצג במכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
    יוקפץ ישירות להרכב? אלפונס/אתר רשמי, מכבי חיפה

    מ.ס. אשדוד

    בתוך הרצף שמזמן מפגש מול שלוש המוליכות בזו אחר זו, מ.ס. אשדוד תצא מחר (שני, 20:30) למשחק חוץ בחיפה מול האלופה במטרה להוציא משהו ולשמור על פער סביר מהפלייאוף העליון, מקום בו היא רוצה להיות בסוף הליגה הסדירה. אחרי ההפסד הביתי למכבי תל אביב ולפני שהיא מארחת את הפועל באר שבע, ברור לכולם במועדון שמכבי חיפה בחוץ זה המשחק הכי קשה בליגה, כך שאם אשדוד רוצה לחזור עם תיקו או ניצחון, היא תהיה חייבת להרים את הרמה שלה.

    בקבוצה יצטרכו להסתדר ללא הפצועים יואב ג'רפי וחמודי כנעאן ומדובר בחיסרון משמעותי. סהר חסון ימשיך בין הקורות ויהיה לו אתגר גדול לעצור את ההתקפה הכי חזקה בליגה. החלוץ היווני דימיטריס דיאמנטקוס אמור לפתוח בחוד ומוטי ברשצקי שהצטרף בימים האחרונים לפני סיום חלון ההעברות, גם עשוי לקבל את חולצת ההרכב.

    רן בן שמעון אמר לקראת מחר: "מחכה לנו משחק חוץ קשה מאוד, אבל הכל אפשרי. יש לנו כל כך הרבה מטרות ושאיפות וצריך לחשוב על עצמנו. זה אתגר גדול, אבל אנחנו מוכנים. עשינו בחלון כמה שינויים ואני מקווה שזה יהיה לטובתנו. בחלון הזה ניסינו לייצר יותר איזון לקבוצה".

    קשר הקבוצה עטאא ג'אבר חוזר לשחק מול מכבי חיפה, הקבוצה בה גדל ושיחק בחלק גדול מחייו. ג'אבר הוסיף לקראת מחר: "מכבי חיפה בחוץ זה המשחק הכי קשה בליגה. נצטרך לתת יותר ממה שנתנו עד היום, כדי להשיג תוצאה טובה. כל נקודה מעכשיו היא קריטית אם אנחנו רוצים כרטיס לפלייאוף העליון. הפסדנו למכבי תל אביב במחזור הקודם, אבל נהיה חייבים לתת יותר כדי להצליח בחיפה. יש לי תמיד כבוד ואהבה למכבי חיפה שם שיחקתי מגיל 10 עד שעזבתי, אבל אני היום שחקן מ.ס. אשדוד ואבוא כדי לנצח".

    הרכב משוער: סהר חסון, זוהר זסנו, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, נאור סבג, קני סייף, עטאא ג'אבר, פיראס אבו עקל, יעקב בריהון, מוטי ברשצקי, דימיטריס דיאמנטקוס.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    דימיטריס דיאמנטקוס מ.ס. אשדוד דוד חוג'ה בית"ר ירושלים. דני מרון
    יפתח? דיאמנטקוס/דני מרון

    טריוויה

    * 67 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגת העל. המאזן עד כה: 12:36 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 19 תוצאות תיקו.

    * הניצחון היחיד של מ.ס. אשדוד באצטדיון העירוני בחיפה היה בקדנציה הקודמת של רן בן שמעון, שריצה אז עונש הרחקה וישב ביציע ב-0:1 בפברואר 2017. מאז היו ארבעה ניצחונות ירוקים ותיקו אחד (3:3 בדצמבר 2019).

    * מי שכבש לזכות אשדוד באותו 3:3 הוא דין דוד, שבאותה עונה קבע את שיאו האישי עם 11 שערי ליגה וכעת יכול להשוות אותו.

    * מכבי חיפה נעצרה אחרי 10 ניצחונות רצופים עם שתי תוצאות 1:1, אבל לא הפסידה ב-15 המחזורים האחרונים וכבשה בכל משחק מאז ה-0:0 אצל הפועל חדרה במחזור הפתיחה.

    * כל 11 משחקי הליגה האחרונים של מ.ס. אשדוד הגיעו להכרעה: שישה ניצחונות לעומת חמישה הפסדים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 25732

    תוצאות השבת:

    בני סכנין - הפועל תל אביב 0:1
    מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 0:1
    מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 1:3
    הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:0

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully