וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' ניצח ועשה היסטוריה, אמביד: "היינו צריכים להביס אותם"

הסלובני עשירי בטריפל - דאבלים בכל הזמנים, סנטר פילדלפיה התרגז אחרי ההפסד. וגם: הסל העקום שעזר לדאלאס "לסדר את ההגנה"

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

שניים מהכוכבים הגדולים ב-NBA, לוקה דונצ'יץ' וג'ואל אמביד, נפגשו הלילה (בין שישי לשבת) לקרב מסקרן במיוחד, שהסתיים בניצחון של הסלובני וב-98:107 לדאלאס על פילדלפיה. המאבריקס ממשיכים לצמצם פערים מיוטה הרביעית במערב, בעוד הסיקסרס בינתיים ירדו למקום החמישי במזרח וספגו הפסד שני ברציפות לראשונה ב-2022.

לוקה דונצ'יץ', שלהט עם 33 נקודות, 13 ריבאונדים ו-15 אסיסטים, רשם היסטוריה פרטית כאשר נכנס לרשימת עשרת הגדולים עם טריפל - דאבל מספר 44 בקריירה. אל מחוץ לעשירייה הוא דחק את פאט ליבר, וכעת הוא השחקן הפעיל החמישי בטופ 10, אחרי ראסל ווסטברוק, לברון ג'יימס, ניקולה יוקיץ' וג'יימס הארדן. בניגוד לשתי העונות הקודמות, אז נבחר לחמישייה של המערב באולסטאר, הפעם דונצ'יץ' נאלץ להסתפק במקום בין המחליפים, אך גם את זה הוא למד להעריך: "אני אולסטאר, ואני לא לוקח את זה כמובן מאליו".

הרגע המשונה במשחק התרחש באמצע הרבע הראשון, כאשר הטבעת של אחד הסלים התעקמה. לאחר שסנטר המאבריקס בובאן מריאנוביץ', על כל 221 הסנטימטרים שלו, לא הצליח ליישר את הטבעת, היה צורך בהחלפת הסל כולו והדבר גרם לעיכוב של 44 דקות בחידוש המשחק.

עוד בוואלה!

הפסד שביעי ברציפות לברוקלין, טריפל - דאבל לדונצ'יץ' מול אמביד

לכתבה המלאה
החלפת הסל במשחק של דאלאס מאבריקס. Richard Rodriguez, GettyImages
לא אירוע שרואים בכל יום. החלפת הסל בדאלאס/GettyImages, Richard Rodriguez

מבחינת המארחת מטקסס, ההפסקה הכפויה הייתה "הזמן בו יכולנו לסדר את ההגנה שלנו", על פי רג'י בולוק שקלע שתי שלשות קריטיות ברבע האחרון. באופן נדיר, המאבס עברו לשחק הגנה אזורית, וזה השתלם בדרך חזרה למסלול הניצחונות אחרי מעידות מפתיעות מול אורלנדו ואוקלהומה סיטי.

"לא שיחקנו הגנה אזורית כל העונה" סיפר דונצ'יץ', "זה היה מדהים לראות את השחקנים מדברים אחד עם השני בהגנה. כשאתה מדבר, אתה הולך להיות מצוין הגנתית, וזה מה שעשינו הלילה". גם המאמן, ג'ייסון קיד, החמיא לדרך בה קבוצתו הגיבה בחזרה מהעיכוב הממושך: "להבין שהמשחק לא מוכרע לטובתנו או לרעתנו בדקות הראשונות אחרי החזרה מראה כמה אופי יש בסגל הזה".

ג'ואל אמביד, שחקן פילדלפיה סיקסרס. Richard Rodriguez, GettyImages
לא כך רצה לציין את המשחק ה-300. אמביד/GettyImages, Richard Rodriguez

מנגד, הסיקסרס ראו כיצד שיטת ההגנה הזו עוצרת אותם, ולא בפעם הראשונה העונה. "כבר כמה פעמים העונה שאנחנו רעים נגד הגנה אזורית, אנחנו צריכים למצוא דרכים להתקיף, בטח אחרי המשחק הזה", אמר סת' קרי.

ג'ואל אמביד, שערך הלילה את משחקו ה-300 בקריירה וסיפק עוד שורה סטטיסטית מרשימה של 27 נקודות ו-13 ריבאונדים, היה מעט יותר עצבני: "היינו צריכים להביס אותם, נתנו להם להישאר בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully