וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא התמודד עם המשימות בהגנה והקשיחות": הביקורת על הרכש של נתניה

בגרמניה התייחסו לפטריק טוומאסי שהגיע מהאנובר, בכירים בקבוצתו לשעבר: "לא היה לו סיכוי כאן, מקווים שימצא הנאה מכדורגל"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

בצל ההעברות הנוצצות של מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, בסיום חלון ההעברות בליגת העל התרחשה עסקה מפתיעה במיוחד, כאשר מכבי נתניה הצליחה להנחית את פטריק טוומאסי. שחקן ההתקפה הגנאי הגיעה לגבהים כאשר כיכב במפעלים האירופיים במדי אסטנה ושיחק באלאבס מהליגה הספרדית הבכירה, אך הוא חווה נסיגה מאז שהצטרף להאנובר מליגת המשנה בגרמניה.

טוומאסי הגיע לגרמניה לפני כשנה וחצי, לאחר שתרם שלושה שערים ושני בישולים ב-24 הופעות בכל המסגרות אשתקד, העונה הוא נמחק לחלוטין והמועדון רק חיפש דרך להיפטר משכרו הכבד - כ-70 אלף יורו בחודש. העיתונאי המקומי דירק טיטנברג ניסה להסביר כיצד האנובר הצליחה ברגע האחרון למצוא קבוצה שתקלוט את הגנאי.

"לא הייתה תקוה, שני הצדדים לא היו מרוצים אחד מהשני וטוומאסי כבר התאמן עם קבוצת המילואים", סיפר טיטנברג. לשחקן בן ה-27 היה חוזה עד לקיץ 2023, ובזכות ההעברה הצליחה האנובר לחסוך כמיליון יורו. על פי הדיווח בגרמניה, מי שהיה מעורב בהשלמת העסקה הוא אלמוג כהן, שכזכור שיחק כעשור בגרמניה, ולאחרונה עושה את המעבר מהמגרש לשדרה הניהולית בנתניה.

החלוץ הגנאי פטריק טוומאסי במדי האנובר. Sebastian Widmann, GettyImages
בישראל זה יסתיים אחרת? טוומאסי/GettyImages, Sebastian Widmann

לרכש של מכבי נתניה אפס הופעות העונה בכל המסגרות במדי האנובר, כאשר בגרמניה מסבירים כי הוא "לא הצליח להתמודד עם הליגה השנייה, עם המשימות בהגנה וסגנון המשחק הקשוח".

בהנהלת האנובר לא הזילו הרבה דמעות לאחר שטוומאסי עזב. המנכ"ל מרטין קינד אמר כי "אחרי שכאן לא היה לו סיכוי, עכשיו יהיה לו", בעוד המנהל הספורטיבי מרקוס מאן הודה כי המועדון לא היה מרוצה מהגנאי ואמר כי הוא "מקווה שעכשיו טוומאסי שוב ימצא את ההנאה מכדורגל. אנחנו שמחים שיש לו הזדמנות לחזור ולשחק באופן עקבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully