וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי טיילה לשמינית גמר הגביע, גם טוטנהאם עלתה

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 0:31

מוליכת הפרמיירליג הביסה 1:4 את פולהאם מוליכת הצ'מפיונשיפ. צמד ובישול למחרז. טוטנהאם הכניעה את ברייטון, צ'לסי הדיחה בקושי את פלימות' מליג1

תקציר: מנצ'סטר סיטי - פולהאם 1:4/פלייר

משחקי הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי החלו כבר אתמול (שישי) כשמנצ'סטר יונייטד הודחה על ידי מידלסברו ונמשכו היום: צ'לסי התקשתה וניצחה 1:2 את פלימות' אחרי הארכה. מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את פולהאם מוליכת הצ'מפיונשיפ ופרנק למפארד השיג ניצחון בבכורה עם אברטון, 1:4 על ברנטפורד. טוטנהאם גם עלתה לשלב הבא עם 1:3 מול ברייטון.

*** במשחק השלמה מהמחזור ה-17 בפרמיירליג, ברנלי ו-ווטפורד נפרדו ב-0:0.

מרכוס אלונסו שחקן צ'לסי. רויטרס
זה הלך הכי קשה שיש. אלונסו/רויטרס

צפו בתקציר: צ'לסי - פלימות' 1:2

תקציר: צ'לסי - פלימות' 1:2/ספורט1

צ'לסי - פלימות' 1:2 (אחרי הארכה)

זה הלך קשה מאוד עבור הבלוז, שנקלעו לפיגור מוקדם ונאלצו להילחם ולעבוד קשה בשביל הכרטיס לשלב הבא. האורחת עלתה ליתרון מפתיע כבר בדקה השמינית בזכות נגיחה של מקאולי גילספי. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-41 כשססאר אספיליקואטה שלח עקב יפהפה אל הרשת ואיזן ל-1:1. צ'לסי הפעילה לחץ כבד, אבל לא הצליחה לכבוש את השני והמשחק נכנס להארכה. הבלוז הצליחו להשיג את השער השני בדקה ה-105: טימו ורנר וקאי האברץ ביצעו דאבל-פס יפה בשמאל, זה נגמר עם מסירת רוחב של האחרון לעבר מרכוס אלונסו שהמשיך מקרוב עם רגל ימין פנימה את ה-1:2. פלימות' קיבלה הזדמנות גדולה לאזן בדקה ה-118 אחרי עבירה של מלאנג סאר ברחבה, אבל ריאן הארדי בעט בצורה אומללה וקפה קלט את הכדור.

קווין דה בראונה מנצ'סטר סיטי עם ריאד מחרז. רויטרס
חזר מאליפות אפריקה והצטיין עם צמד ובישול. מחרז/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - פולהאם 1:4

המפגש בין מוליכת הפרמיירליג לבין מוליכת הצ'מפיונשיפ הסתיים בנוקאאוט צפוי של האלופה, שנקלעה לפיגור מוקדם אבל לא התרגשה ועשתה מהפך קליל. גווארדיולה לא לקח סיכונים ועלה בהרכב חזק מאוד, כולל ריאד מחרז שחזר מאוכזב מאליפות אפריקה וכיכב במשחק הזה. פאביו קרבאליו, ילד הפלא של פולהאם הימם כבר אחרי 4 דקות לאורחים, אבל מחרז בישל כעבור שתי דקות בלבד לגונדואן וג'ון סטונס השלים מהפך כבר בדקה ה-13. סיטי נרגעה אחרי המהפך שלה ומחרז כבש את השלישי בפנדל בדקה ה-53. בדקה ה-57 הוא השלים את הרביעייה מבישול שני במשחק של דה בראונה.

פרנק למפארד אברטון. רויטרס
חגג בבכורה. למפארד/רויטרס

אברטון - ברנטפורד 1:4

הופעת הבכורה של פרנק למפארד כמאמן הטופיז הוכתרה כמוצלחת עם ניצחון חלק מול יריבתה בפרמיירליג. ואן דה בייק ודלה עלי לא נכללו עדיין בסגל של למפארד, אבל ג'רי מינה כבש את הראשון בדקה ה-31. שלוש דקות אחרי ההפסקה רישרליסון הכפיל (48). איבן טוני צימק בפנדל (54), אבל מייסון הולייט הבטיח את הניצחון בדקה ה-62 וטאונסנד חתם בתוספת הזמן.

צפו בניצחון של טוטנהאם

תקציר: טוטנהאם - ברייטון 1:3/ספורט1

טוטנהאם - ברייטון 1:3

התרנגולים הצליחו לעשות את העבודה שלהם ועלו לשמינית הגמר עם ניצחון ביתי מרשים אחרי השינויים הרבים שביצעו בימים האחרונים של חלון ההעברות. הארי קיין כבש צמד (13 ו-66 אחרי טעות גדולה בהגנה) וסולי מארץ' כבש שער עצמי בין לבין (24). איב ביסומה המצוין צימק זמנית, אבל לא יותר מזה בדקה ה-63. דיאן קולוסבסקי נכנס כמחליף בדקה ה-66, רודריגו בנטנקור נכנס לבכורה בדקה ה-77.

ג'רוד בואן שחקן ווסטהאם. רויטרס
אחד השערים הקלים בקריירה. בואן/רויטרס

קידרמינסטר - ווסטהאם 2:1 (אחרי הארכה)

הקבוצה של דייויס מויס התקשתה מאוד מול היריבה מהליגה השישית, אבל שני שערים בתוספות זמן סידרו לה את הכרטיס אל שמינית הגמר. אלכס פני כבש את השער הראשון והמפתיע במשחק כבר בדקה ה-19, אבל דקלן רייס הצליח לאזן בדקה ה-93 אחרי שקיבל את הכדור ברחבה ובעט חזק וגבוה פנימה את ה-1:1. ג'רוד בואן השלים את המהפך בדקה ה-121 מול שער ריק וזה 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully