וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': שעריים הפתיעה את חולון, טבריה נעצרה מול הפועל הרצליה

סגנית המוליכה במחוז דרום הפסידה במפתיע, המוליכה בצפון שמטה נקודות בביתה. שמשון כפר קאסם ויובל נעים סיימו בתיקו גם נגד בקעת הירדן

המחזור ה-22 בליגה א' נערך היום (שישי) ובמוקד המעידה של עירוני טבריה, מוליכת מחוז צפון ששמטה נקודות מול הפועל הרצליה ואפשרה לדולקות אחריה לצמק את הפער בפסגה. במחוז דרום, יממה אחרי שהפועל כפר שלם נפרדה ב-0:0 מול מכבי יבנה, סגניתה ירמיהו חולון הפסידה 2:0 למכבי שעריים.

אופיר מזרחי, עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
לטבריה עדיין יתרון משמעותי בפסגה. אופיר מזרחי/מאור אלקסלסי

צפון

המוליכה עירוני טבריה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים כשסיימה בביתה ב-1:1 נגד הפועל הרצליה המדורגת רביעית. איתי קצב העלה את האורחים מהשרון ליתרון במחצית הראשונה, אבל אסי גומה בפנדל בדקה ה-77 קבע חלוקת נקודות.

מי שניצלה היטב את המעידה של המוליכה היא המדורגת שנייה, הפועל בועיינה שגברה 1:2 על מ.ס. טירה המדורגת שלישית בקרב הצמרת ובכך צימקה את הפער מהפסגה לשש נקודות. עודאי שלאעטה חאלד סלימאן כבשו לבועיינה, יהב אפריאט צימק לקראת הסיום.

תוצאות נוספות:

הפועל בני פרדיס עירוני נשר 2:0

הפועל איכסל - הפועל מגדל העמק 0:1

מ.ס. צעירי כפר כנא - הפועל בקה אל גרבייה 0:1

מכבי טמרה - הפועל רובי שפירא חיפה 0:0

מ.ס. צעירי טייבה - מכבי צור שלום 1:0

הפועל בני זלפה - הפועל בני ערערה 1:2

הפועל כאוכב - הפועל כפר כנא 6:5

יובל נעים מאמן אדומים אשדוד. לירון מולדובן
עוד תיקו שיקשה על כפר קאסם להעפיל ללאומית. יובל נעים/לירון מולדובן

דרום

שוב יובל נעים ושמשון כפר קאסם מעדו וזאת בעקבות 0:0 בחוץ נגד הפועל בקעת הירדן, שבוע אחרי שערן לוי ממכבי יפו, שתשחק ביום שני, בכדור חופשי מנע מהם מניצחון בדקה ה-90. מכה לא פשוטה ספגה גם סגנית המוליכה ירמיהו חולון שלא הצליחה לנצל את המעידה של כפר שלם אתמול ונכנעה בחוץ 2:0 למכבי שעריים שלזכותה הבקיעו דניאל קוניצקי ותום מדהלה.

במכבי הרצליה, המאמן החדש אלעד בראון ממשיך במסע ההתאוששות וקבוצתו גברה 0:1 על מ.ס. דימונה שער של דני רוזנבליט. עירוני אשדוד התארחה אצל בני אילת ושבה משם עם 0:1 קריטי משער של שחקן החיזוק החדש אלירן שמש.

תוצאות נוספות:

בית"ר נורדיה ירושלים - הפועל אשקלון 0:3

הפועל אזור - שמשון תל אביב 1:4

עירוני כסייפה- בני לוד-0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully