וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת החורף בסין נפתחה בטקס מפואר, גם ולדימיר פוטין נכח

משחקי החורף 2022 יצאו לדרך באצטדיון קו הציפור בבייג'ינג, יבגני קרסנופולסקי ונועה סולוש הובילו את המשלחת הישראלית שמונה שישה ספורטאים. גם נשיא רוסיה התייצב

אולימפיאדת חורף 2022 בבייג'ינג כבר יצאו לדרכה עם מקצי מוקדמות ביומיים האחרונים, אבל היום (שישי) נערך טקס מפואר שפתח רשמית את המשחקים שיימשכו עד ה-22 בפברואר.

כמעט 14 שנה אחרי שבאצטדיון קו הציפור נערך טקס פתיחת אולימפיאדת 2008, היום הוא אירח את המשלחות שהגיעו מ-91 מדינות שונות - כולל את המשלחת הישראלית שמשתתפת אולימפיאדת חורף שמינית ברציפות והשנה מונה שישה ספורטאים: יבגני קרסנופולסקי ונועה סולוש שנשאו יחדיו את הדגל וכן אלכסיי ביצ'נקו, היילי קופס, ברבנש סולוש ו-ולדיסלב ביקנוב.

בטקס המרשים נכח גם ולדימיר פוטין, נשיא רוסיה שיחד עם הנשיא הסיני הציגו חזית אחידה נגד ארצות הברית על רקע החרמת הנשיא ביידן את משחקי החורף.

המשלחת הישראלית במשחקי החורף בייג'ינג 2022. Julian Finney, GettyImages
ייצוג ישראלי בפעם השמינית ברציפות במשחקי החורף/GettyImages, Julian Finney
המשלחת הישראלית לאולימפיאדת החורף, בייג'ינג 2022. באדיבות הוועד האולימפי, אתר רשמי
שישה ספורטאים בלבד במשלחת הישראלית בבייג'ינג/אתר רשמי, באדיבות הוועד האולימפי
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. רויטרס
גם הוא נכח באצטדיון קו הציפור. ולדימיר פוטין/רויטרס

הטקס נפתח במופע אור-קולי מרהיב, עשרות רקדנים ורקדניות יצרו שלל צורות שונות, ניתן הכבוד לכל משחקי החורף הקודמים ובסופו של דבר הונף דגל סין ונשמע ההמון המקומי. המשלחת היוונית עלתה ראשונה ולאחר מכן החלו משלחות המדינות לעלות בזו אחר זו לפי סדר הא'-ב', עד שאחרונים עלו הספורטאים הסינים. בסך הכל יתמודדו במשחקים 2,892 ספורטאים ב-15 מקצועות תחת שבעה ענפי חורף שונים ואת הטקס נעל יו"ר הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך, לצד נשיא סין שנאם גם כן ובתום דבריו הונף הדגל האולימפי והטקס תם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully