וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אינדיאנה אוהבת את אבדיה", אבל לוושינגטון יש בעיה שתוקעת את המו"מ

הוויזארדס מפנטזים על דומנטאס סאבוניס אבל לא יכולים להציע בחירות דראפט עתידיות, ועסקה אפשרית שכוללת את הישראלי מתרחקת. בינתיים בארצות הברית עולה הצעה משונה: "בן סימונס יתאים ליד אבדיה"

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

שישה ימים בלבד נותרו לסגירת חלון הטריידים ב-NBA, ובוושינגטון מחכים לעסקה הנכונה. אין ספק שהקבוצה צריכה לעשות לפחות טרייד אחד על רקע הירידה הדרסטית בכושר ובתוצאות של הקבוצה ולאור העומס הרב בעמדות הסנטר והפורוורדים, אבל עדיין לא ברור מי מהשחקנים יעבור.

לפי NBC, השם החם מבחינת הוויזארדס ממשיך להיות כוכב אינדיאנה דומנטאס סאבוניס. בדיווח של הכתב צ'ייס יוז אף צוין ש"הפייסרס אוהבים את דני אבדיה" והבהירו לוושינגטון את זה בשיחות בין הצדדים, אבל העסקה עדיין רחוקה ממימוש, וספק אם תהיה קרובה בכלל. לפי יוז, "לא בטוח שהוויזארדס יסכימו לוותר על אבדיה, תומאס בריאנט ובחירת סיבוב ראשון עתידית עבור סאבוניס, וגם אם כן, בכלל לא בטוח שזה יספיק לאינדיאנה".

דומנטאס סאבוניס, אינדיאנה פייסרס, נשמר על ידי דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Will Newton, GettyImages
יחליפו קבוצות? לא כל כך מהר. אבדיה וסאבוניס/GettyImages, Will Newton

בעיה נוספת שתוקעת את הוויזארדס היא העובדה שהקבוצה יכולה להציע בחירת סיבוב ראשון עתידית רק בשנת 2028 בשל התחייבויות עבר. המשמעות היא שהוויזארדס לא יכולים להציע לאף קבוצה בחירת סיבוב ראשון בטווח הנראה לעין, מה שהופך את ההצעות שלה להרבה פחות אטרקטיביות עבור קבוצות אחרות.

במקביל, בארצות הברית יש גם מי שמציע לוושינגטון לעשות טרייד דווקא על בראדלי ביל, שמתחיל להראות סימני התנדנדות לאחרונה. "במקום הוויזארדס, הייתי מנסה לראות מה אני יכול לקבל בשביל בן סימונס על בראדלי ביל", טען אתמול כתב בליצ'ר ריפורט ג'ייק פישר, שבמסגרת ההצעה המפתיעה, גילה גם חוסר בקיאות משונה בתכונות של שאר שחקני וושינגטון. "אני סקרן מאוד לראות את הוויזארדס נבנית סביב סימונס, כי היו תקופות כשהוא שיחק בפילדלפיה ללא אמביד, שזה נראה מרשים ביותר. הם הקיפו אותו בארבעה קלעי חוץ, והוא פשוט שלט בכל אספקט של המשחק. זה יכול לקרות גם בוושינגטון עם כל שחקני הכנף שנמצאים שם אחרי שהם בחרו אותם בדראפט - רוי האצ'ימורה, דני אבדיה, קורי קיספרט. גם דניאל גאפורד הראה יכולות קליעה. וושינגטון יכולה להיות הקבוצה המושלמת בשביל סימונס לקום לתחייה, כי הציפיות ממנה ממילא נמוכות", הוא טוען. "זה יהיה התרחיש המושלם בשביל כל הצדדים - גם בשביל סימונס, גם בשביל פילדלפיה, גם בשביל בראדלי ביל, גם בשביל וושינגטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully