וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו על הפציעה: "פחדתי שאני עומד בפני סיום הקריירה"

קשר פרטיזן בלגרד ששב לאחר היעדרות של חודש וחצי שיתף בריאיון נרחב בסרביה על התקופה הקשה, ההתאוששות והשאיפות להמשך

תקציר: אופן - אנדרלכט 2:2 (צמד לליאור רפאלוב)/ספורט1

ביברס נאתכו שב השבוע מפציעה, שיחק לראשונה מזה חודש וחצי במדי קבוצתו פרטיזן בלגרד וגם כבש במהלך ההפסד 2:1 במשחק האימון מול דינמו מוסקבה. באתר הסרבי mozzartsport ערכו ריאיון נרחב ומקיף עם קפטן נבחרת ישראל, בו הוא שיתף בנוגע לתחושות ולפחדים לאחר הרגעים הראשונים של הפציעה, ההתאוששות ממנה והשאיפות להמשך.

"התאוששתי במהלך החודשיים האחרונים", אמר נאתכו. "עברתי ניתוח, ואחרי הכול הצלחתי להתאושש ועכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב. במהלך השנה החולפת, למרות שהרבה אנשים אולי לא הבחינו בכך, סחבתי איתי לא מעט כאבים. היו לי קשיים עם הגוף שלי, התקשיתי לרוץ. עכשיו כשכל זה מאחוריי אני מרגיש מלא מוטיבציה ומחכה לאתגרים הבאים".

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד עם ילדיו. Srdjan Stevanovic, GettyImages
"המועדון מצפה ממני לעשות את השחקנים הצעירים טובים יותר". נאתכו/GettyImages, Srdjan Stevanovic

הקשר התייחס גם לתחושות לאחר הפציעה: "לפני שאובחנה מידת הפציעה, זה היה נראה מאוד חמור. פחדתי שאני עומד בפני סיום הקריירה שלי, אבל זה שהבנתי מה מקור הכאבים חשתי תחושת הקלה. המחשבה שאני אשב בבית ואצפה בחברים שלי משחקים מבלי שאני יכול לעזור להם... כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא יכול לדמיין את חיי ללא כדורגל. הישיבה בחוץ הייתה תקופה קשה עבורי".

נאתכו ציין את המטרות להמשך העונה: "חזרתי בכוחות מחודשים ואני מקווה שיחד עם הקבוצה נמשיך בקצב הטוב שהיינו בו בסתיו. אנחנו צריכים לסיים את מה שהתחלנו, אבל זה לא הולך להיות קל. כל צעד יהיה יותר ויותר קשה, היריבות מגיעות עם מוטיבציה גדולה יותר לנצח אותנו".

בנוסף, נאתכו בן ה-33 התייחס להיותו מנטור לשחקנים הצעירים: "אני מנסה לדבר איתם כל יום, לעזור להם בכל מצב. אני מייעץ להם באימונים כשאני רואה משהו שאני יכול לעזור להם איתו. אני לא כאן רק כדי לשחק כדורגל. אני יודע שהמועדון מצפה ממני להשתמש בניסיון שלי כדי לגרום לשחקנים הצעירים להיות טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully