וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מתנצל בפני אוהדי בית"ר אם אכזבתי אותם בעבר"

4.2.2022 / 13:03

המשקעים ההיסטוריים? "עם כל מה שעברנו, תמיד ידעתי שאאמן פה". ההחלטה להגיע? "בכדורגל כל משימה היא משימת התאבדות". אחרי שהעביר אימון בכורה בקבוצה אותה עזב בסערה כשחקן, יוסי אבוקסיס דיבר לראשונה

אוהדי בית"ר ירושלים יורים זיקוק לעבר ביתו של הבעלים משה חוגג/לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים

אחרי שהעביר אימון בכורה בבית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס מדבר לראשונה. המאמן החדש של הקבוצה המקרטעת, התראיין לאתר הרשמי של המועדון היום (שישי), וסיפר על השתלשלות העניינים שהובילה אותו לעמוד על הקווים במועדון אותו עזב בסערה כשחקן לפני 21 שנים.

"זה מאוד מרגש, כי כדורגל הוא כל כך דינמי ואתה לא יכול לתכנן שום דבר. תמיד היה לי בראש שאאמן את בית"ר באיזשהו שלב. עם כל מה שעברנו פה, ונכון שכעזבתי פה כעסו עליי, ידעתי שבאיזשהו שלב אאמן את המועדון", אמר. "כמובן שהייתי שמח לאמן את בית"ר בתקופה אחרת, עם תקציב גבוה יותר והכל, אבל אפילו במצב הזה, זו גאווה גדולה לאמן את בית"ר. כמות ההודעות, כמות הפניות שאני מקבל מאוהדים, זה מדהים. להשאיר את בית"ר בליגה זה אתגר מאוד גדול. יש פה הרבה אנשים שאני מכיר מהעבר וזה מרגש".

אבוקסיס העביר מסר לאוהדים: "אני מתנצל בפני הקהל אם בעבר הם התאכזבנו ממנו. צריך לשים הכל בצד ולעבוד יחד כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. אני מבטיח שאעשה הכל כדי שזה יקרה".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מסר לאוהדים, ולשחקנים. אבוקסיס/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

על המשימה שעומדת בפניו: "למדתי בכדורגל שבכל מקום זו התאבדות. אם אתה רוצה לקחת אליפות, אם אתה רוצה להילחם על הפלייאוף או להילחם על הירידה, תמיד זו משימת התאבדות, תמיד זה קשה. צריך לשנות את האנרגיות בקבוצה, זו הסיבה שלקחתי את האתגר פה, אני מאוד מאמין בסגל הזה ושאפשר להישאר פה בליגה. צריך ליצור תלכיד שייצא לדרך חדשה. עכשיו כשיש וודאות כלכלית עד סוף העונה, אפשר לגרום לשחקנים להרגיש קצת יותר משוחררים. כבר אין תירוצים, צריך לעשות את העבודה".

על הרכש שהגיע ביום האחרון של חלון ההעברות: "לא היו לנו הרבה אפשרויות להביא שחקנים, רק אתמול בצהריים התמניתי והיו לנו כמה שעות לעשות מהלכים. דן עזריה יכול לעזור לנו ולהוסיף עומק לקישור. ניסינו לעשות עוד מהלך או שניים, אבל זה היה מאוד מאוחר. הסגל הזה צריך להשאיר את הקבוצה בליגה".

עוד בוואלה!

אבוקסיס העביר אימון בכורה, והתקבל במחיאות כפיים ע"י אוהדי בית"ר

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס באימון הבכורה שלו כמאמן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
גם קריאף יודע: "זאת סגירת מעגל". אבוקסיס באימון, היום/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

הקפטן אופיר קריאף אמר: "מה שנוצר בשבועות האחרונים זה משהו שאי אפשר להיערך אליו. כל יום תקווה חדשה, כל יום אכזבה חדשה. הסיטואציה לא הייתה קלה, אבל עכשיו נגמרו הסיפורים והתירוצים. זה הסגל שלנו, זה הצוות המקצועי, והגיע הזמן שנתחיל לדבר על הדשא".

על הצטרפותו של יוסי אבוקסיס: "כל מי שבית"רי, מתרגש. גדלתי על יוסי. זאת סגירת מעגל אחרי העזיבה שלו, אבל המשימה שיש לפנינו יותר חשובה ומעסיקה את כולם".

על האפשרות שיעזוב את הקבוצה: "לפני כמה ימים כתבתי שלא משנה מה קורה, לא משנה באיזה מצב, אני לא יכול לעזוב את בית"ר. אני אשחק בבית"ר גם בחינם, ואשאר בכל ליגה שלא תהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully