וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מזהירה: לקליי תומפסון "שוב יש את המבט הזה בעיניים"

עודכן לאחרונה: 4.2.2022 / 12:01

הווריירס רשמו ניצחון שמיני רצוף, תומפסון המתקמבק צלף שלשות בדרך ל-23 נקודות, קרי וקר מתלהבים מההתפתחות שלו כשחקן, הוא עצמו מסופק: "כל העבודה הקשה משתלמת"

קליי תומפסון מתאמן עם גולדן סטייט לקראת החזרה למגרשים/מתוך יוטיוב

לפני המשחק של גולדן סטייט הלילה (בין חמישי לשישי), נשיא המועדון בוב מאיירס התייחס לקאמבק של קליי תומפסון ואמר שמבחינה פיזית הוא במצב מצוין, ושהקליעה תבוא עם הזמן. "מבחינה פיזית, הדרך שבה הוא נע, אפשר לומר שהוא מקדים את הציפיות מבחינת הלו"ז", אמר מאיירס, "אני חושב שגם הקליעה תגיע בקרוב". כמה שעות לאחר מכן, זה קרה.

הווריירס פירקו בקלות 114:126 את סקרמנטו, ותומפסון סיים את המשחק עם 23 נקודות ב-24 דקות, כשהוא צולף 7 מ-9 מהשלוש (8 מ-11 מהשדה בסך הכל) ומוסיף 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ומוליך את הווריירס לעוד ניצחון מרשים, במשחק שבו כבר הוליכו ב-26 הפרש ברבע השני. כבר אחרי 9 דקות תומפסון היה עם 5 מ-5 מהשלוש ו-6 מ-6 מהשדה עם 17 נקודות, כשעל הדרך הוא גם עוקף את קובי בריאנט ועולה למקום ה-20 ברשימת קולעי השלשות של כל הזמנים.

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. Reggie Jackson, GettyImages
כשהוא נכנס לקצב.../GettyImages, Reggie Jackson
קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. Reggie Jackson, GettyImages
... קשה לעצור אותו. קליי/GettyImages, Reggie Jackson

"היה אדיר לראות את זה", אמר סטפן קרי, שהתמוגג מההצגה של חברו, "אני אוהב שיש לו את האנרגיה הזאת, ושהוא נהנה כשהקליעות שלו נכנסות. הוא יכול להתחמם בכל שנייה, וברגע שיש לו את המבט הזה בעיניים, אנחנו אוהבים לראות את זה. זו דחיפה אדירה עבור הקבוצה כולה, ואני יודע שגם עבורו".

גם בסקרמנטו ידעו להחמיא. מאמן הקינגס אלוין ג'נטרי נשאל על קליי, ואמר: "הבחור הזה קלע פעם 60 במשחק, היה לו רבע אחד עם 37, אז זה אחד מהרגעים האלה. ברגע שהוא נדלק, קשה לכבות את זה". גם דביון מיטשל, הרוקי של הקינגס, הודה שקשה לעצור את הווריירס כשהם נכנסים לזון שלהם: "הם זזים אחד בשביל השני, מפנים אחד את השני, עובדים אחד בשביל השני, כל הזמן בתנועה, רואים שהם בהרמוניה, כי זה לא רק שחקן אחד, אלא כל הקבוצה".

תומפסון סיכם את הערב שלו: "זה הרגיש כל כך טוב. עם כל מה שעברתי, אני יודע להעריך לילות כאלה. החלק של הקליעה הוא כיפי מאוד, כשאתה רואה שכל העבודה הקשה משתלמת. זה שונה עכשיו, ממה שהיה לפני כמה שנים. להיות מאושר זה משהו שביר, בידיעה שמשהו שאתה נהנה לעשות יכול להילקח ממך בשנייה.

"קלעתי את הזריקות הראשונות שלי, ואני חושב ששיחקתי בקצב נהדר הלילה. וכשעליתי למחצית השנייה, אני גאה בעצמי שלא ניסיתי לכפות כלום. היו לי 20 נקודות, וחשבתי שיוכל להיות לי משחק של 40. אבל בסך הכל שיחקתי משחק נהדר".

עוד בוואלה!

טריי יאנג הפגיז 43, אטלנטה עצרה את פיניקס; קליי תומפסון כיכב

לכתבה המלאה
קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. Reggie Jackson, GettyImages
ועל הדרך, 7 אסיסטים. תומפסון נהנה/GettyImages, Reggie Jackson
קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. Reggie Jackson, GettyImages
קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס/GettyImages, Reggie Jackson

אבל זה מעבר לנקודות, אלא ההתפתחות שלו במשחק. סטיב קר החמיא לשחקן שלו, ואמר: "זה לא רק הקליעה. לקליי היו גם שבעה אסיסטים. החדירה שלו והמסירה לדמיון לי בסיום די גמרה את המשחק". סטף קרי אמר שעכשיו קשה ליריבות לשמור על תומפסון אפילו יותר מבעבר. "הוא הראה שהוא יכול להיות מנהל משחק, ולנצל את יכולות המסירה שלו מול הגנות ששומרות עליו באגרסיביות.

"הוא חייב להמשיך למצוא את האיזון שלו, כי אנחנו יודעים שהוא יכול לקלוע, יודעים שהוא יכול לתת נקודות, ועד שיתחיל להיכנס לרוטציה עם משחקים של 30 דקות ומעלה, חשוב מאוד עבורו להיכנס לקצב של ההתקפה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully