וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס פגוע מצ'אבי, פיקה קורץ להולאנד, אובמיאנג מבטיח להיות "קילר"

אקשן בברצלונה: המגן לא אהב את ההחלטה להדיחו מהסגל לאירופה, החלוץ סיפק הצהרה. הקפטן במסר לנורבגי: "אל תלך לאותה קבוצה עם אמבפה"

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 2:3 (בתום הארכה)/ספורט1

ברצלונה חידשה את פניה בחודשים האחרונים ואחרי שהייתה פעילה במיוחד בימים האחרונים של חלון ההעברות, היא מנסה להתאים את עצמה למצב החדש. מי שכבר שילם מחיר אישי הוא דני אלבס, שנשאר מחוץ לסגל של הקבוצה לליגה האירופית בהתאם להחלטה של צ'אבי.

המאמן שמצוי ביחסים מצוינים עם המגן הימני איתו שיתף פעולה בעבר, העדיף שחקני התקפה על פני הברזילאי, גם במחיר שהקבוצה תישאר ללא מגן ימני טבעי. לפי דיווחים בקטלוניה, דני אלבס אמנם קיבל את ההחלטה של צ'אבי, אבל לא עשה זאת בשוויון נפש, ונותר "עצוב ופגוע" מההחלטה הלא צפויה של המאמן.

בינתיים פייר-אמריק אובמיאנג מספק הצהרות לתקשורת. החלוץ שהגיע מארסנל במטרה לשקם את הקריירה והתדמית, הצהיר בריאיון לעיתון "ספורט" שהוא יכבוש שערים רבים במדים החדשים. "אני שחקן מהיר עם חוש לשערים, ומקווה לכבוש הרבה כאן. זו בהחלט המטרה. אני אהיה קילר מול השער".

דני אלבס, שחקן ברצלונה. רויטרס
כבר לא מרוצה? דני אלבס/רויטרס

במקביל, ברצלונה יודעת שהרכש שהביאה הוא בעיקר פתרון זמני, ובונה על רכש נוצץ בקיץ. השם החם הוא כמובן ארלינג הולאנד, שלפי הדיווחים האחרונים הבהיר לראשי בורוסיה דורטמונד שהוא מעוניין להימכר בקיץ, ושברצלונה נמצאת בעדיפות גבוהה מבחינתו. גם מהצד של ברצלונה, דווח היום בתקשורת הקטלאנית שאחרי בדיקה פיננסית מצד נציגי המועדון, "העסקה אפשרית".

מי שהצטרף למאמצי השכנוע בדרך עקיפה, הוא ג'רארד פיקה. הקפטן נשאל על הסטטוס של הולאנד אתמול והשיב: "במקום הולאנד, אם המטרה שלי הייתה לזכות בכדור הזהב לא הייתי עובר לאותה קבוצה של קיליאן אמבפה", אמר, כשהוא רומז לריאל מדריד, הקבוצה המיועדת של כוכב פ.ס.ז'. "אני לא רואה את שניהם משחקים באותה קבוצה. זה לא יעשה טוב לאף אחד מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully