וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בגביע המדינה: הפועל ירושלים מתארחת אצל הפועל תל אביב

4.2.2022 / 11:10

רבע גמר גביע המדינה (20:10): אחרי הניצחון הגדול בדרבי לפני שבועיים, ועם שישה ניצחונות רצופים, הפועל תל אביב תנסה להדיח את מוליכת טבלת ליגת העל מהבירה שמגיעה אחרי האכזבה באירופה

תקציר: ריאל מדריד - אנדורה 88:83/ספורט1

אחרי שהפועל חולון ובני הרצליה כבר הבטיחו את מקומן בחצי הגמר, ייערך מחר (שבת, 20:10) בדרייב אין המשחק המרכזי בשלב רבע גמר גביע המדינה כשהפועל תל אביב תארח את הפועל ירושלים. הגרלת שלב חצי הגמר תיערך כבר ביום ראשון, כשרבע הגמר יינעל ביום שני במשחק בו תארח הפועל גליל עליון את מכבי תל אביב.

הנתונים: 11 פעמים נפגשו שתי הקבוצות במסגרת גביע המדינה, כשהמאזן עומד על 5:6 לטובת הפועל ירושלים שניצחה את שני המשחקים האחרונים בין הקבוצות במסגרת הזאת. הפועל תל אביב שיחקה משחק אחד בלבד ב-34 ימים שעברו בין הניצחון שלה על גלבוע/גליל בגן נר לרבע הגמר. בתקופה הזאת שיחקה הפועל ירושלים חמישה משחקים. ארבעה משחקני הפועל תל אביב שיחקו בעבר בהפועל ירושלים, בצד השני יש גם שחקן ששיחק אצל היריבה - ווילי וורקמן.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון. דני מרון
יחזור דווקא מול האקסית. בראון/דני מרון

במרכז ההתמודדות: ג'ייקובן בראון. אחרי שלא שיחק בדרבי לפני כמעט שבועיים יחזור הגארד שמתאושש מקורונה וינסה לסחוב את קבוצתו לחצי הגמר על חשבון האקסית.

בכמה מילים: אחד המשחקים הגדולים של העונה עד כה בכדורסל הישראלי. הפועל תל אביב נמצאת במומנטום יוצא מן הכלל, עם שישה ניצחונות ליגה רצופים, ומגיעה למשחק בתנופה מצוינת מחד, אך רחוקה מאוד מכושר משחק בגלל היעדר משחקים. האדומים יקבלו מחדש את ג'ייקובן בראון, אך לא כל השחקנים מגיעים בכושר טוב כשחלקם היו חיוביים לקורונה בתקופה האחרונה וחזרו לאחרונה לאימונים. בהפועל ירושלים חוזרים לפרקט לראשונה מאז האכזבה הענקית נגד פרומטיי בליגת האלופות, ויודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תהיה אכזבה עצומה. בקבוצה יודיעו בשעות הערב מי הזר שלא יתלבש למשחק, כששון קילפטריק לא צפוי להיות בסגל. כל הכרטיסים למשחק נמכרו מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully