וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "הפנדל זה לא העניין, שלטנו לגמרי במחצית השנייה"

לאחר שכבש שערים ראשונים בשנת 2022, התייחס הישראלי לפנדל שסחט ב-2:2 מול אופן בגביע: "הרגיש שהעבירה הייתה על הקו"

תקציר: אופן - אנדרלכט 2:2 (צמד לליאור רפאלוב)/ספורט1

אנדרלכט לא נמצאת בתקופה טובה, וייתכן ששני הפסדי הליגה האחרונים הוציאו אותה סופית מהמאבק על האליפות, אך ליאור רפאלוב ממשיך להראות שהוא אחד השחקנים הכי יציבים בכדורגל הבלגי בשנים האחרונות. הישראלי כבש אמש (חמישי) צמד בפנדלים מול אופן במסגרת המשחק הראשון בחצי גמר הגביע הבלגי והציל את קבוצתו מהפסד. סך הכול כבש העונה ליאור רפאלוב 16 שערים ב-30 משחקים בכל המסגרות, בנוסף לארבעה בישולים.

"למה אף אחד לא מדבר על התפוקה של ליאור רפאלוב העונה?", נכתב בתקשורת הבלגית לאחר המשחק, תוך כדי ציון כמות השערים שכבש. עם זאת, הצמד אתמול הגיע דווקא יום לאחר שבבלגיה העלו כתבה בה תהו לגבי הירידה ביכולת של ליאור רפאלוב, שעד משחק הגביע מול אופן לא כבש ולא בישל במהלך שנת 2022. המאמן וינסנט קומפני אמר עליו: "אני בטוח שהוא יגרום לשינוי חיובי אצלנו בקרוב".

בבלגיה עסקו לא מעט בפנדל השני לזכות אנדרלכט, אותו סחט ליאור רפאלוב, שכאמור גם כבש לאחר מכן מהנקודה הלבנה. תחילת פסק השופט על בעיטה חופשית לזכות הסגולים, זאת לאחר שהעביר נעשתה ממש על סף הרחבה. לאחר בדיקה חוזרת הוחלט להעניק פנדל לקבוצה של קומפני, ורפאלוב כאמור השלים צמד בדרך ל-2:2.

רפאלוב עצמו התייחס למקרה: "אני חושב שהמהלך החל מחוץ לרחבה, אבל העבירה הייתה על הקו. לא ראיתי עוד את ההילוך החוזר כמובן, אבל הפנדל זה לא העניין, אלא המשחק עצמו. שלטנו במחצית השנייה לגמרי במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully