וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודחה מהגביע, בספרד לועגים: למה גארת' בייל התפקע מצחוק?

עודכן לאחרונה: 4.2.2022 / 12:49

ריאל מדריד הודחה ברבע גמר הגביע אחרי הפסד לבילבאו. המאמן הסביר למה ייבש את בייל, יוביץ' והזאר ("שמרתי חילופים להארכה"), הוולשי צחק על הזאר כשהתחמם והוחזר לספסל

תקציר: אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 1:0/ספורט1

ריאל מדריד הודחה אתמול (חמישי) מגביע המלך כבר ברבע הגמר. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הציגה יכולת מאכזבת והפסידה 1:0 לאתלטיק בילבאו הנלהבת, שחגגה משער של אלכס ברנגר בדקה ה-89 ושלחה הביתה את ריאל אחרי שבשמינית הדיחה גם את ברצלונה. בילבאו תהיה בחצי הגמר לצד ראיו וייקאנו, ולנסיה וריאל בטיס.

אדוארו קמאבינגה ושחקני ריאל מדריד מאוכזבים. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
הופעה מאכזבת מאוד. שחקני ריאל/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי אמר: "ההפסד הזה יחזק אותנו". על העובדה שביצע רק שני חילופים ולא שיתף את אדן הזאר, גארת' בייל ולוקה יוביץ', אמר: "שמרתי את השחקנים להארכה". האיטלקי הוסיף: "זה לא המשחק הכי גרוע של העונה. בילבאו שלחה הרבה שחקנים על ויניסיוס, זה מה שקרה. הוא עשה את כל מה שהיה יכול לעשות".

ההפסד של ריאל אומר שהיא לא תוכל להשלים עונה מושלמת, אחרי שבחודש שעבר זכתה בסופרקופה, וכרגע בפסגת הליגה הספרדית, ובקרוב תפגוש את פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות. "זה כואב, כי אנחנו רוצים לזכות בכל מפעל שאנחנו משתתפים בו", אמר אנצ'לוטי, "עדיין נותרו שני מפעלים שבהם אנחנו רוצים לזכות, ואני לא חושב שההפסד הזה ישפיע. ההשפעה היחידה שלו הוא שהוא יהפוך אותנו לחזקים יותר". אנצ'לוטי טוען: "זה לא היה המשחק הכי גרוע שלנו. היה משחק קשה, כפי שידענו שיהיה, זה הכל".

בלם ריאל נאצ'ו היה מאוכזב מאוד ואמר אחרי המשחק: "מבחינה הגנתית היינו טובים, אבל לא ייצרנו סכנה בהתקפה. רצינו לזכות בגביע, אבל עכשיו זה נגמר. אנחנו צריכים להילחם על מה שנותר לנו".

כובש שער הניצחון אלכס ברנגר אמר אחרי המשחק: "שיחקנו כמו קבוצה במשך 90 דקות. אנחנו לא מציבים לעצמנו תקרה, אנחנו חושבים ממשחק למשחק. אני מרגיש שמחה גדולה מצד כל האנשים באצטדיון שמריעים לנו וצועקים".

עוד בוואלה!

תואר אחד הלך: בילבאו העיפה את ריאל מדריד מהגביע בדקה ה-89

לכתבה המלאה

בטלוויזיה הספרדית הראו בשעשוע סרטון שבו גארת' בייל נקלט מתפקע מצחוק על הספסל, כאשר אדן הזאר נקרא בחזרה לשבת על הספסל אחרי שערך חימום ארוך מאוד במהלך המחצית השנייה. בייל, שמרוויח סכומי עתק כבר בשנים ריאל ובקושי משחק, כבר נראה מיואש לחלוטין, ופשוט השתעשעע מהעובדה שכוכב נוסף מיובש ומובך. הבוקר גם באנגליה צחקו. "גארת', זה מזכיר לך מישהו?", נכתב ב"דיילי מייל". "הזאר, פלופ ה-150 מיליון ליש"ט, נקרא על ידי המאמן להתחמם, אבל כשחזר מאוכזב לספסל נתקל בצחוק של הוולשי שישב מלפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully